Golfik pali duzo jaka przyczyna?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Golfik pali duzo jaka przyczyna?
Witam mam problem moj golf mk4 1.9 Tdi ASZ pali ok 10litrow przy spokojnej jezdzie w cyklu mieszanym nie wiem jaka moze byc tego przyczyna podpialem go pod vaga wykazalo mi 3 bledy moga one miec cos wspolnego z tym spalaniem?
18080
00532
01274
Czy moglby mi ktos je fachowo odczytac i naprowadzic co trzeba wymienic by golfik zaczal mniej palic?
Mieszkam w UK a tu naprawde nie ma zbyt dobrych warsztatow poratujcie mnie bo wedlug mnie spalanie 10l przy pogodzie na plusie to dosc sporo
18080
00532
01274
Czy moglby mi ktos je fachowo odczytac i naprowadzic co trzeba wymienic by golfik zaczal mniej palic?
Mieszkam w UK a tu naprawde nie ma zbyt dobrych warsztatow poratujcie mnie bo wedlug mnie spalanie 10l przy pogodzie na plusie to dosc sporo
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
to na pewno nie ma nic wspólnego ze spalaniem...luknij ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=144660sylon pisze:01274
Temat długi ale opisane od A do Z jak pozbyć się usterki
Auto normalnie się sprawuje poza tym spalaniem ??
to jest co s takiego ale za cholere nie wiem co to zanczy :sylon pisze:00532
00532 - Supply Voltage B+
(00532Brak Zasilania +15 )
i ten pierwszy
to :sylon pisze:18080
18080 - (sterownik, przekaźnik, układ załączający) załaczania wentylatora chłodnicy,
- przerwa w obwodzie (barak połączenia, skorodowane styki)
- zwarcie do masy (przetarta izolacja na przewodach, uszkodzony przekaźnik, sterownik)
- nie załącza obwodu wentylatora
Moze jezdzicie na krotkich odcinkach na niedogrzanym silniku ???
ex: MK4 245 km/460nm
na krotkich odcinkach jak zrestartuje komputer i jade ok 3-4km to spalanie mam ok 14l ;/ pisalem ze przy jezdzie ok 20-30 km z predkoscia ok 70-80km/h spali ok 10 nie wiem czym to jest spowodowane;/ znalazlem oznaczenia bledow takie:
01274 Motor klapy nawiewy powietrza – V71
00532 P1746 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie
00532 P1750 Napięcie (B+)
18080 - sterowanie wentylatorem 1 na chłodnicy - przerwa lub zwarcie do masy
ale co to dokladnie oznacza nie wiem;/
01274 Motor klapy nawiewy powietrza – V71
00532 P1746 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie
00532 P1750 Napięcie (B+)
18080 - sterowanie wentylatorem 1 na chłodnicy - przerwa lub zwarcie do masy
ale co to dokladnie oznacza nie wiem;/
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: czw kwie 23, 2009 20:25
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
golfik pali dużo jaka przyczyna?
A może paliwo gdzieś wycieka?Mój też sporo palił i okazało się,że był wyciek.
bogmaj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 351 gości