1z pare pytań do znawców
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Skoro tyle wiesz - a nie chcesz szukać to zerknij do ETKI i po sprawie.maciek88 pisze:Nie zrozum mnie zle ale tyle ja wiem, chodzi mi o konkrety.
[ Dodano: 19 Lut 2010 21:55 ]
Teraz mam jeszcze jedno pytanie, obecnie mam kolor zółty czujnika może ktoś wsadził nie taki jak ma być, czemu na vagu pokazuje 15 stopni więcej jiż na zegarze. Może ma być inna barwa i po co wogóle oznaczają barwy. Można to jakoś sprawdzić jaki ma być?
Wg mnie ewidentnie masz zwalony czujnik albo nie jest taki jak powinien być.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Arwam o to mi chodziło ... źle zdanie skleciłemarwam pisze:Haki,
a gdze w dieslu masz mieszankęto nie jest benzyniak.
komputer nalicza dawkę a nie skład mieszanki.
a co do tematu to taki jak Haki, mówi zmień rzeczony czujnik i powinno wrócić do normy.
poszukiwanie ustarki przy uszkodzonym choćby jednym z czujników to jak walka z wiatrakami.

Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Bo czujniki sa 2 ale w jednej obudowie. Jeden daje sygnal na vag, drugi na zegar. Wymieniasz jeden, a tak defakto 2maciek88 pisze:czemu na vagu pokazuje 15 stopni więcej jiż na zegarze.

VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości