Które sprzegło lepsze

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

Które sprzegło lepsze

Post autor: raf-gog » pt lut 19, 2010 23:52

Witam,

na dniach mam zamiar wymienić sprzęgło w moim golfiku (1V) oczywiscie będzie to 210mm tylko teraz zastanawaim się co będzie lepsze sprzęgło dedykowane do silnika SB czy też od 1,8 benzyna PF=107KM (u niektorych producentow do SB i do 1,8 sprzedawane jest pod tym samym numerem), a moze od KR=139KM, to ostatnie rozni sie tym, ze ma 28, a nie 24 zabki, a tez ma 210mm.

W katalogu ( http://statim.pl/oferta.php ) zauwazylem tez mala rozbierznosc, a mianowcie, ze dla silnika 1V w wersji TAXI, jest takie same sprzegło, jak standard w SB, ale już dla JR w wersji TAXI jest takie jak dla 1,8benzyna, czy z tego wynika, że to od benzyny bedzie bezproblemowo pasowac i bedzie nieco mocniejsze niż standard w SB?? Dzwoniłem do tej firmy i niestety nikt nie był w stanie udzielić mi 100% odpowiedzi na moje pytania.

Dziękuje Michaś_1977 za już włożony trud w nabicie mojej głowy różnymi niezbędnymi informacjami w tej jakże zawilej materii.

Zna ktoś może produkty firmy STATIM, wiem, że to dolna półka raczej, ale dzwoniłem w kilka miejsc i jeśli już ktoś zakładał to raczej nie miał problemu.
Ostatnio zmieniony pt lut 19, 2010 23:53 przez raf-gog, łącznie zmieniany 1 raz.


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lut 20, 2010 00:25

raf-gog, kupuj od SB lub PF.
Od KR nie podejdzie,bo jak sam zauważyłeś ma więcej zębów...
Jeżeli nie ma rozbieżności cenowej między tymi od SB i PF,to wolałbym wziąć jedno z nich (bo pewne),niż zamawiać na allegro kota w worku...później oddać lub wymienić ciężko
Skoro dzwoniłeś do STATIM i nic ciekawego Ci nie powiedzieli,to wątpię by tutaj ktoś wiedział...no chyba,że już ktoś przerabiał ten temat :bigok:
Temat dość zawiły :kac: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

Post autor: raf-gog » sob lut 20, 2010 00:29

Michaś_1977 pisze:Temat dość zawiły ...
Jak baranie jajca czy rogi razem:)

No to coż biore się w kupe i szukam wyjatkowej oferty sprzegla do PFa, bo pare groszy tansze:P i zostaje mi tylko mazyc ze wytrzyma to dluzej niz dwa lata, al eja mu jeszcze pokaże :bigok:


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lut 20, 2010 00:36

raf-gog pisze:zostaje mi tylko mazyc ze wytrzyma to dluzej niz dwa lata, al eja mu jeszcze pokaże
Jak będziesz kręcił silnik mający suszarkę wielkości K-14,to sprzęgło nie pożyje zbyt długo...uwierz mi.
Powodzenia :pub:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lut 20, 2010 00:38

W dieslu jest mocniejsza tarcza niż w benie (przynajmniej w oryginale), no i arwam coś wspominał, że dociski są słabsze.
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 00:39 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lut 20, 2010 00:47

t0mal pisze:W dieslu jest mocniejsza tarcza niż w benie
Ale jak sprzedawane sa te tarcze pod jednakowym numerem,to nie sądzę by się różniły.
t0mal pisze:arwam coś wspominał, że dociski są słabsze.
Ja teraz modzę sprzęgło "Made in Home" i będzie na wzmocnionym docisku :satan:
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 00:48 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

Post autor: raf-gog » sob lut 20, 2010 00:49

Jak będziesz kręcił silnik mający suszarkę wielkości K-14,to sprzęgło nie pożyje zbyt długo...uwierz mi.
Dlaczego?? przeciez ona jest malutka i wiecej jak 1,1-1,2 (jesli da rade) nie mam zamiaru nią dmuchac, czyzby moment za szybko sie pojawial??

t0mal pisze:W dieslu jest mocniejsza tarcza niż w benie (przynajmniej w oryginale), no i arwam coś wspominał, że dociski są słabsze.
Czyli jednak SB:) głowa mi juz peka, a najgorsze to to że dopiero weckend i cały będę myślał co tu zrobić


O prosze tutaj aukcja sprzegła do 1,8 i 1,6TD
http://www.allegro.pl/item922171772_spr ... 1_6td.html
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 00:52 przez raf-gog, łącznie zmieniany 1 raz.


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lut 20, 2010 00:57

raf-gog pisze:Dlaczego??
Bo "kopie" mocniej.
raf-gog pisze:czyzby moment za szybko sie pojawial
Może nie tyle za szybko, co zbyt gwałtownie.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lut 20, 2010 00:57

raf-gog pisze:czyzby moment za szybko sie pojawial??
Dokładnie...powstaje takie szarpnięcie,które powoduje,że sprzęgło kopci :panna:
raf-gog pisze:Czyli jednak SB:) głowa mi juz peka,
Porównaj jeszcze raz numery...jak te same,to bez różnicy...nie mogą być sprzedawane dwie różne części pod tym samym numerem :bajer: ...

[ Dodano: 19 Lut 2010 23:58 ]
t0mal pisze:Może nie tyle za szybko, co zbyt gwałtownie.
No...niby nie to samo,ale wiemy o co biega :grin: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

Post autor: raf-gog » sob lut 20, 2010 00:59

t0mal pisze:Bo "kopie" mocniej.
Czyli poki bedzie cos tam trzymac to bedzie wciskac w fotel :bigok: :bigok: hahaha


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lut 20, 2010 01:10

raf-gog pisze:Czyli poki bedzie cos tam trzymac to bedzie wciskac w fotel
Tak,ale to jest tylko krótkie,a mocne doładowanie...a później flak/mół :?
Natomiast K-24 lub T-3 ma w dole trochę laga,ale później to już nie ma zmiłuj,hehe...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

Post autor: raf-gog » sob lut 20, 2010 01:24

Tak tak tak, wszystko powoli, gdyby nie te &*%$&^%%^ sprzegło już IC był by na miejscu, a tak to jak zwykle sie odwlecze :crazy: ale moze i dobrze, zanim założe IC to zostanie mi tylko uszczelke maetalowa wsadzic i bede gotowy do zabawy :bigok:


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

Naparstek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 21:52
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: Naparstek » sob lut 20, 2010 01:28

Ja bym brał sprzęgło do diesla nie od benzyny. W dieslach są mocniejsze większy moment obrotowy muszą przenosić



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lut 20, 2010 01:32

Różnica pewnie tkwi w tłumiku drgań - diesel będzie miał mocniejsze sprężyny, a bywa że nawet na ori sprzęgle wypadają.
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 01:33 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości