silnik 1z, czy juz czas na wymiane paru rzeczy?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
on6222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr paź 07, 2009 21:06
Lokalizacja: NiemodliN

silnik 1z, czy juz czas na wymiane paru rzeczy?

Post autor: on6222 » pt lut 19, 2010 22:14

witam mam takie pytanie do fachowcow
mam mk3 94rok tdi 90 koni, ma juz troche najechane i teraz jak jest ten okres przejsciowy czyli nie za zimno nie za cieplo to jak odpalam strasznie kopci na bialo i nie chodzi na wszystkie gary, ale po chwili to ustaje obroty wracaja do normy i juz przestaje tak bardzo kopcic

kiedys jak mialem padniete swiece to sie tak dzialo ale juz sprawdzilem czy sa dobre, sprawdzilem czy dostaja napiecie i tak swiece grzeja,
obawiam sie najgorszego ze moga to byc objawy malego cisnienia w baniakach, malego cisnienia na pompie, albo lanie wtryskow

podpinalem vaga wchodzilem w odczyt blokow i tak blok 13 ma wartosci
baniak 1 - 1,01mgR ,
baniak 2 -1,20 mgR
baniak 3 - 0,67 mgR

czy te wartosci czasem nie odchylaja sie zbytnio od normy?
od czego zaczac?
gdzie szukac przyczyny?

wszystkim dziekuje za zainteresowanie



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pt lut 19, 2010 23:44

ja bym mu wrzucił wtryski jakies nowsze


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
on6222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr paź 07, 2009 21:06
Lokalizacja: NiemodliN

Post autor: on6222 » sob lut 20, 2010 23:16

zamiezam na dniach zmiezyc cisnienie na baniakach, ale jak twierdzisz ze sa to wtryski sodze ze mozesz miec racje

i teraz nie wiem czy jakies nowe czy uzywane a moze same koncowki



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz lut 21, 2010 02:29

sprawdź kąt wtrysku i popatrz na koło na wale jak się zachowuje,może bije?



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » ndz lut 21, 2010 11:45

ja bym przeprowadził standardowe działania
sprawdził świeczki
sprawdził ustawienie rozdządu
z vagował i spr. kat wtrysku, dawke startowa, dawke główną
rozebrał dolot i zobaczył w jakim jest stanie...
Po takim przebiegu to bym wyjął wtryski w celu czyszczenia ,bo nie koniecznie cały wtrtysk jest już śmieciem-zdażają sie przypadki oklejenia nagarem tak koncówki ze poprostu leją...
w pierwszej kolejnosci vag i kontrola ustawienia rozrządu....


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Post autor: jaro789 » ndz lut 21, 2010 12:14

taka korekcja to nie koniec świata ludzie jeżdzą na +2
zacznij sprawdzac
cisnienie pewnie będzie równe, co nie znaczy że wysokie
wtryski do podmianki i będziesz wiedział
a z rana to moze szklanka sie podwiesza i zaczyna bujać silnikiem?



Awatar użytkownika
on6222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr paź 07, 2009 21:06
Lokalizacja: NiemodliN

Post autor: on6222 » ndz lut 21, 2010 22:36

witajcie
i co sie okazalo wstepne ogledziny prawdopodobnie popychacze do wymiany, i kolo dolne na wale od rozrzadu, delikatnie sie przestawilo i tu jest najwiekszy problem jak sie z tym uporam bede szukal dalej
a narazie pozdrawiam wszystkich



CHANY84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz sty 18, 2009 15:50
Lokalizacja: BUSKO
Kontakt:

Post autor: CHANY84 » ndz lut 21, 2010 23:10

Witam wszystkich. Ja mam podobne problemy przy 1Z , przy mrozie 20 stopni auto odpala od strzała ale chodzi tak jak by na trzy i kopci na siwo a świece wszystkie nowe przed zimą montowane, i potem ustaje tak po ok 20 sekundach takiej pracy. Ogólnie to moc nie jest chyba taka jak powinna być bo max 17 złoty jechałem, podmieniałem przepływke, N75, podciśnienia sprawdzałem i jest tak samo. na 3, 4 i 5 biegu ciężko mu przeskoczyć 4 tys obrotów, a z niskich tak do 3 tys jest elastyczny ni ciągnie ładnie. na moje oko może wtryski są już wylatane, ale znów nie kopci wogóle jak go przeciągne. powiem to tak że jest prawie ok ale coś mu brakuje. mam możliwość podmiany wtrysków z afna lub bory 90km, lub sprawdzić te moje i ewentualnie wyregulować. CO MI PORADZICIE????



Awatar użytkownika
msvox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt lis 20, 2009 21:21

Post autor: msvox » pn lut 22, 2010 00:16

CHANY84 pisze: na 3, 4 i 5 biegu ciężko mu przeskoczyć 4 tys obrotów
:shock: :shock: :shock:

A jaki jest sens aż tak go żyłować? To nie benzyna...


Kupię skrzynię biegów do mk3 1.8 ABS


HW97k+BT3-9x40E
VWG3 1.9TDI

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » pn lut 22, 2010 01:29

Witam ja tak miałem we wrzesniu wymieniałem swiece a jedna niedawno mi się spaliła i wymieniłem jedną ja bym sprawdził stan swiec wtryskiwaczy ustawienie rozrządu a co za tym idzie kąt wtrysku filtry paliwa powietrzai i ciśnienie na cylindrach



CHANY84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz sty 18, 2009 15:50
Lokalizacja: BUSKO
Kontakt:

Post autor: CHANY84 » pn lut 22, 2010 20:59

msvox pisze:
CHANY84 pisze: na 3, 4 i 5 biegu ciężko mu przeskoczyć 4 tys obrotów
:shock: :shock: :shock:

A jaki jest sens aż tak go żyłować? To nie benzyna...


niby nie ale jeśli nie ciągnie na 3 biegu tak jak powinien to na piątym tymbardziej

[ Dodano: 22 Lut 2010 20:05 ]
ZbyszekGolf pisze:Witam ja tak miałem we wrzesniu wymieniałem swiece a jedna niedawno mi się spaliła i wymieniłem jedną ja bym sprawdził stan swiec wtryskiwaczy ustawienie rozrządu a co za tym idzie kąt wtrysku filtry paliwa powietrzai i ciśnienie na cylindrach
moje świeczki są oki, filtry wymieniam na bieżąco, kąt wtrysku był ustawiony, zostały tylko wtryski, jeśli by nie miał ciśnienia na cylindrach to tej zimy by nie odpalił w ogóle, a palił za każdym razem.



Awatar użytkownika
msvox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt lis 20, 2009 21:21

Post autor: msvox » pn lut 22, 2010 21:09

Powiem Ci szczerze, że swojego nie cisnąłem nigdy więcej niż 3000.. I to ze dwa razy tak zrobiłem przy zmianie z 3 na 4 z tego względu, że nie lubię cisnąć autka, a druga sprawa, że po to kupiłem klekota, żeby jeździć oszczędnie, a że buja się jak dla mnie w miarę dynamicznie, to w zupełności wystarczy mu zmiana biegu przy 2200rpm :bigok: Jeśli u Ciebie nie wkręca się na obroty tak jak powinien, to życzę jak najszybszego powrotu do dobrej kondycji :D
Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 21:11 przez msvox, łącznie zmieniany 1 raz.


Kupię skrzynię biegów do mk3 1.8 ABS


HW97k+BT3-9x40E
VWG3 1.9TDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 132 gości