SWAP 1.3 na 1,8 Podłączenie pompy w baku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

SWAP 1.3 na 1,8 Podłączenie pompy w baku

Post autor: Johnatan » pt lut 19, 2010 22:32

Moje pytanie.. mam do podłączenia pompe paliwa w baku której nie miałem.. gdzie mam ją podłączyć? kiedy ona ma chodzić? po przekręceniu kluczyka słychac ją na 2 -3 sekundy... czy u mnie też tak bedzie jak dam tylko plus ?


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lut 19, 2010 22:38

sterownik silnika na wtrysku za to odpowiada. Chcesz pomocy to pisz precyzyjnie konkrety. Podaj typ silnika jaki wsadziłeś i jaki był.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » pt lut 19, 2010 23:06

był 1,3 MH jest 1,8 GX ze syncro.. jest wszystko ładnie pięknie ale elektryka i ta pompa..


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 175 gości