dziwne objawy po wymianie turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

dziwne objawy po wymianie turbo

Post autor: Balugass » czw lut 18, 2010 21:25

witam!!
otóż ostatnio zauwazyłem ze turbo przepuszcza duze ilosci oleju az kapał olej z tłumika...wiec zakupiłem uzywke w ladnych pieniądzach od TDI (taka sama k03)zmieniłem strony gorące i wstawiłem...wszystko ładnie pracuje turbinka bardzo szybko sie wkreca ale:
1)samochód jest wyraznie słabszy nie przyspiesza jak na starej turbinie(stara byla ustawiona na 0,8bar a ta nowa na 0,7)
2)przestał mi kopcic a mianowicie przy ostrym depnieciu na 1 zostawiał chmurke a teraz czysciutko
3)przy predkosci 120km/h na starej pompował ok 0,3 a tu az 0,5
dziwne sam robiłem i nie ma mowy zeby ktos mi na pompie zmniejszył dawke albo cos grzebał przy silniku, nie kopci wiec dostaje lepsza mieszanke wiec czemu jest słabszy??
narazie nie wiem jak ze spalaniem bo nie sprawdzałem sprawa dotyczy AAZ
prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony czw lut 18, 2010 21:27 przez Balugass, łącznie zmieniany 1 raz.


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw lut 18, 2010 21:40

Proponuje zwiększyć dawkę o dwie godziny


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » czw lut 18, 2010 21:53

grandi, hehe wiem i tak zwieksze ale zastanawiam sie co sie stało:(


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw lut 18, 2010 22:10

Sądzę że stara turbina już nie kreciła sie jak powinna ja miałem tak samo po zamontowaniu pompy z grzybem tylko odwrotnie zmniejszyłem dawkę i nie ... sadzą sądze że w tamta nie krecila sie jak powinna i juz przepuszczała był wiekszy ładunek paliwa w stosunku do powietrza


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » pt lut 19, 2010 15:56

no nie wiem ładowała do samego konca i pewnie dalej by smigała gdyby nie ten olej...wczesniej w pewnym momencie dostawał kopa a teraz równo idzie
wiec moze teraz za duzo powietrza w stosunku do paliwa dostaje??


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt lut 19, 2010 18:03

Balugass pisze:przestał mi kopcic a mianowicie przy ostrym depnieciu na 1 zostawiał chmurke a teraz czysciutko
Balugass pisze:przy predkosci 120km/h na starej pompował ok 0,3 a tu az 0,5
Balugass, zwiększ dawkę lub zmniejsz ciśnienie,bo na razie wystąpił u Ciebie efekt przeładowania i dlatego tak to jedzie.
Zwiększ dawkę tak by lekko puszczał dymka i będzie cacy :bajer: ...

[ Dodano: 19 Lut 2010 17:04 ]
Balugass pisze:moze teraz za duzo powietrza w stosunku do paliwa dostaje??
Dokładnie :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » pt lut 19, 2010 20:35

Michaś_1977, ale wlasnie chodzi o to ze na wskazniku pokazuje mniej niz na starej turbawce czyli teraz mniej dmycha:bigok: no nic srubokret klucz 13 w łape i działamy :bigok:


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt lut 19, 2010 21:50

Ale piszesz,że przy tej samej prędkości,to "nowa" daje wyższe ciśnienie :bajer: ...
Balugass pisze:przy predkosci 120km/h na starej pompował ok 0,3 a tu az 0,5


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » pt lut 19, 2010 22:21

aaa to juz rozumiem :grin: mi wtedy chodziło ze maksymalne daje mniejsze bo 0,7 ale to kwestia ustawienia...dobra to juz wiem co robic dzieki wielkie :bigok:


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości