Dzwonienie przy przśpieszaniu.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Dzwonienie przy przśpieszaniu.

Post autor: marcin999 » pt lut 19, 2010 19:28

Od pewnego czasu w moim mk4 slychac jakies dzwonienie tj coś było niedokręcone.
Pojawia się to przy przyśpieszaniu tak od połowy wciśniętego gazu. Słychać je przy wyłączonym radiu i wydaje mi się że dochodzi z prawej strony spod maski.
Nie jest to wentylator ani schowek. Czy u Was tez coś takiego występuje?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Dzwonienie przy przśpieszaniu.

Post autor: Haki » pt lut 19, 2010 19:30

marcin999 pisze:Od pewnego czasu w moim mk4 slychac jakies dzwonienie tj coś było niedokręcone.
Pojawia się to przy przyśpieszaniu tak od połowy wciśniętego gazu. Słychać je przy wyłączonym radiu i wydaje mi się że dochodzi z prawej strony spod maski.
Nie jest to wentylator ani schowek. Czy u Was tez coś takiego występuje?
Dzwonienie czy świst :bajer: bo jeśli to drugie to suszara pracuje ..a dzwonienie u mnie nie występuje.
Akurat z prawej strony masz też cały mechanizm rozrządu ... warto byłoby podjechać do mechanika na sprawdzenie tego dzwonienia - zanim się coś rozleci i narobi dużego BUBU


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pt lut 19, 2010 19:52

Akurat z prawej strony masz też cały mechanizm rozrządu ... warto byłoby podjechać do mechanika na sprawdzenie tego dzwonienia - zanim się coś rozleci i narobi dużego BUBU
To też prawda, lecz przed wizytą można sprawdzić czy nie jest poluzowana jakaś z osłon, na przykład.
U mnie poluzowała blaszana osłona turbiny i dźwięki były niezapomniane :grin:



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt lut 19, 2010 20:16

Zico63b pisze:
Akurat z prawej strony masz też cały mechanizm rozrządu ... warto byłoby podjechać do mechanika na sprawdzenie tego dzwonienia - zanim się coś rozleci i narobi dużego BUBU
To też prawda, lecz przed wizytą można sprawdzić czy nie jest poluzowana jakaś z osłon, na przykład.
U mnie poluzowała blaszana osłona turbiny i dźwięki były niezapomniane :grin:

Też może być Zico 63 :pub: dzwoni wtedy jak w kościele :grin:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pt lut 19, 2010 22:17

Haki pisze:Dzwonienie czy świst
Napisałem dzwonienie i o to mi chodziło o dzwonienie a nie o świst.
Rozrząd był niedawno robiony.
Muszę w takim razie te osłony posprawdzać.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 177 gości