Mk-IV ASV-przy przyśpieszeniu szarpie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mirek55
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 13:05
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Mk-IV ASV-przy przyśpieszeniu szarpie

Post autor: mirek55 » ndz mar 19, 2006 13:54

A więc tak-jakiś czas temu miałem problemy z zacinającą sie kierownicą spalin-uporałem sie z tym problemem połowicznie robiąc małą przeróbkę w ukladzie wydechowym. przy okazji katalizator zastąpiłem strumienicą.Nawet nie wiem od kiedy zaczęło sie dziać cos nowego z moim pojazdem-podczas gwałtowniejszego przyśpieszania zaczyna nim strasznie szarpac /podobnie jak w benzyniaku gdy jest przebicie na przewodach/.Po takim objawie -albo autko zaraz odzyskuje wigor,albo totalny muł.Czy ktos z was miał podobne objawy? Moze nie powinienem wywalać katalizatora.....Auto ma okolo 150tys km-słyszałem ze po takim przebiegu przepływki sie konczą...



Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » wt mar 21, 2006 11:48

moim zdaniem katalizator nie ma nic tu do rzeczy, sredni "wiek" przeplywki to ok 120tys wiec moze to jest przyczyna?


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt mar 21, 2006 13:24

mirek55 pisze:Moze nie powinienem wywalać katalizatora....
to akurat nie powinno zaszkodzic, co innego wstawienie strumienicy, ale to juz inna bajka.

Auto powinieneś zdiagnozowac.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

mirek55
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 13:05
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: mirek55 » wt mar 21, 2006 14:31

Dwa dni temu rozruszalem kierownice spalin ale rezultat objawil sie dopiero wczoraj+doslownie nie to auto!!!! dodatkowo wczoraj zrobilem wymiane oleju -BP visco 7000. Dzis sie boje jezdzic ciekawe jak dlugo bede sie mogl cieszyc tymi zmianami...Wlasnie nosze sie z zamiarem kupna jakiegos VAG+a y allegro.Ktory z nich bylby ok dla mojego wozu?Dzieki za porade



Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » śr mar 22, 2006 12:21

z tego co pamietam to do golfa bedzie ci potzrebny interfejs OBD 2. ale przed jakimikolwiek zabawami dokladnie zapoznaj sie z tematem bo mozesz zaszkodzic autku a nie pomoc. jak na razie radzilbym ci diagnoze u specjalisty a z czasem wlasne diagnozy.


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » czw kwie 13, 2006 10:27

mirek55 pisze:Dwa dni temu rozruszalem kierownice spalin ale rezultat objawil sie dopiero wczoraj+doslownie nie to auto!!!! dodatkowo wczoraj zrobilem wymiane oleju -BP visco 7000. Dzis sie boje jezdzic ciekawe jak dlugo bede sie mogl cieszyc tymi zmianami...Wlasnie nosze sie z zamiarem kupna jakiegos VAG+a y allegro.Ktory z nich bylby ok dla mojego wozu?Dzieki za porade
czy pomogl olej ? chyba nie ruszales dzwignia od kierownic w turbo ? to racznie nie bedzie przyczyna szarpanie ale ... napewno jezeli byly zapieczone autoodzyskalo moc
co do szarpania to ustalo czy nie ?
sprawdz wtyk i przewody od wtrysku sterujacego ostatnio w pasku mialem podobny problem byl naderwany przewod za kostka i czasami laczyl czasami nie czasem wywalalo blod G80 a czasami nie po wymianie kostki (5zl) i zlutowaniu konektorow autko przestalo szarpac
jednak bez diagnostyki chyba sie nie obejdzie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 115 gości