Jakie objawy występują przy...?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bartiboro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn sie 07, 2006 09:06
Lokalizacja: Płock

Jakie objawy występują przy...?

Post autor: bartiboro » pt lut 19, 2010 11:04

Koledzy, jakie objawy występują przy:

1. Przycinającej się geometrii turbo (zaznaczam, że nie ma notlaufa - grucha nowa)?

2. Zasyfionym "ustrojstwie" w baku paliwa (filtr paliwa nowy - czasem bąbelki powietrza się pojawiają)?

3. Zacinających się wtryskach (silnik ASV)?

4. Padającej pompie?

5. Zawalonym syfem EGR?

Pomóżcie. Pozdrawiam.
Barti



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pt lut 19, 2010 11:09

Ale to coś ci się dzieje z furmanką czy chcesz tak się dowiedzieć ?



bartiboro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn sie 07, 2006 09:06
Lokalizacja: Płock

Post autor: bartiboro » pt lut 19, 2010 11:18

poolak2006 pisze:Ale to coś ci się dzieje z furmanką czy chcesz tak się dowiedzieć ?
ano dziwnie się dzieje - mam kilka podejrzeń dlatego chcę przypasować pod objawy.

W trakcie jazdy przy przyśpieszaniu najczęściej na 1 i 2 auto nie rwie do przodu tylko jakby cosik go blokowało - turbo gwiżdże na maxa a nie jedzie, czasem wręcz się przydusza - a za chwilę jest ok, choć te przyśpieszania są różne - raz rakieta raz tak bez polotu :)

Podejrzewam, że z listy to albo nr.1 albo nr.2 (zimny nie pali idealnie), dlatego chciałbym poznać objawy.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lut 19, 2010 11:35

pod kompa i sie przejcheac i bedziesz wiedzial a nie za wrozenie z fusow sie brac :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pt lut 19, 2010 11:35

A jak wyłączysz silnik a włączysz ponownie to zaczyna lepiej przyspieszać? Co do bąbli w powietrza to różnie to bywa podobno smoki w baku były jakieś wadliwe zakładane... ale może też słabo podokręcałeś obejmy na wężykach lub w "podgrzewaczu" uszczelka puszcza. Na słabego buta ma wpływ też przepływka. Co do odpalania to może świece żarowe ?



bartiboro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn sie 07, 2006 09:06
Lokalizacja: Płock

Post autor: bartiboro » pt lut 19, 2010 12:00

poolak2006 pisze:A jak wyłączysz silnik a włączysz ponownie to zaczyna lepiej przyspieszać?
bez zmian.
Co do bąbli w powietrza to różnie to bywa podobno smoki w baku były jakieś wadliwe zakładane... ale może też słabo podokręcałeś obejmy na wężykach lub w "podgrzewaczu" uszczelka puszcza.
mam samozaciskowe, ale zmienię chyba na dokręcane.
Na słabego buta ma wpływ też przepływka.
przepływka nie tnie
Co do odpalania to może świece żarowe ?
wszystkie grzeją



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 191 gości