gaźnik SOLEX
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
gaźnik SOLEX
Witam. Potrzebuje materiałów na temat gaźnika SOLEX od mk1 silnika 1,6 benzyna. Chcę wywalic u siebie gażnik 2e2-usterkowy właśnie na solex. Pozdrawiam i czekam.
vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw
Też bym prosił info na adres fibolek@wp.pl lub na pocztę vwgolf.pl
Tak z ciekawości chciałbym poczytać.Dziękuję
Tak z ciekawości chciałbym poczytać.Dziękuję
A ja nieco o nim opiszę. Jest to najprostszy gaźnik jaki widziałem. Ma dwa wkręty regulacyjne. Duży wkręt jest od paliwa, a mały od powietrza. Nastawy fabryczne są następujące: Wkręty wkręcamy do końca. Mały wkręt wykręcamy dokładnie o 4,5 obrotu, a duży o 0,5 obrotu. Od tego momentu ustawiamy gaźnik na słuch. Każdy z wkrętów możemy rozregulować o nie więcej jak 1 obrót. Na wkrętach muszą być oringi, które uszczelniają. Pompka przyspieszacza ma w sobie membranę, która może być przetarta i będzie trzeba ją wymienić. Znajduje się ona po lewej stronie gaźnika przy cięgnie od linki gazu pod pokrywką przykręconą czterema śrubkami. Wrazie czego pisać do mnie.
Ja obecnie jeżdżę na solexie 34 pict 5 i daje on radę. Jak go załozyłem do 1,8 GTi to spokojnie śmigałem 160km/h i spalanie benzynki nie przekraczało 16 litrów w kjsach. Na trasie schodziłem do 8 litrów, a w mieście spokojnie w 10 litrach. Co do gazu to powyżej 10 litrów na nim mi auto nie wzięło, nieważne od stylu jazdy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości