Turbina Hybrydowa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Turbina Hybrydowa
Witam
Mam mały problemik
Zamierzam wymienic swoja turbine gt16 na hybryde, ale nie wiem czy na model z kołem kompresji gt20 czy gt22?
Napiszcie mi za i przeciw i która byscie wybrali
Aha jakie przyrosty mozna osiagnac na tych 2 turbawkach?
Samochod Golf V 1.9 TDI BXE
Mam mały problemik
Zamierzam wymienic swoja turbine gt16 na hybryde, ale nie wiem czy na model z kołem kompresji gt20 czy gt22?
Napiszcie mi za i przeciw i która byscie wybrali
Aha jakie przyrosty mozna osiagnac na tych 2 turbawkach?
Samochod Golf V 1.9 TDI BXE
Załóż turbo od ARLa a nie kombinujesz z hybrydami
Ostatnio zmieniony czw lut 18, 2010 20:17 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
morfeusz86r pisze:gt2256v
pytanie tylko po co taka locha, jak 170-180KM to optimum dla tego silnika
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
Na dobrym kolektorze 300Nm przy 2000obr to zaden problem dla turbo GT2256. Oczywiscie trzeba ja madrze w sofcie polechtac ale sie da....i to nie wazne czy mowa o silniku 1.9 TDI VP PD czy 2.0 PD 16v......
powiem wiecej ...przerabialem chyba kazda mozliwa wariacje hybrydowa jesli chodzi o silniki 1.9 TDI i takie GT2256 wysterowane poprawnie bedzie znacznie lepiej reagowac na gaz niz niz hybryda GT18/20 zbudowana na org kolektorze z GT17...dlaczego? Bo co z tego ze wirnik wsadzimy wiekszy nawet od gt22 jak pojemnosc "dupki" goracej jest ograniczona.
Nawet oslawione turbiny BRD (ktore kupowane na allegro jako nowki za 50% ceny) to odpady produkcyjne ktore znacznie leniwiej reaguja na gaz niz pelnowartosciowe GT2256....oczywiscie rodzajow GT22 jest pelno i taka locha jak GT2260 to juz tylko na street sie nadaje ale takich psow nie wieszac prosze na gt22....
Uwazam ze hybrydy to sprawdzaja sie tylko "delikatnie" wieksze.....reszta to wynalazki ktore ciezko wysterowac i wszysko zalezy jakie mamy szczescie....
wow naprawdę strasznie dużo przerabiania jestpszczolek pisze:Heh tylko nie chce przerabiac wydechu pod szuszare od ARL.
ja tam wolę bezawaryjność niż rzeźbę
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Bierz orginalnego ARL. Znacznie wydajniesza niz jakakolwiek hybryda na bazie GT16 chociazbys z przodu zalozyl kompresje od GT22....
Pozatym znacznie bezpieczniejsze rozwiazanie
Pozatym znacznie bezpieczniejsze rozwiazanie
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
musisz przerobić flansze pod wydechpszczolek pisze:Jescze jedno pytanko czy duzo jest rzezby aby zalozyc turbo ARL do silnika BXE?
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości