blad 550 i wylacza turbine
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
blad 550 i wylacza turbine
witam
mam problem z moim mk3 97' 1.9TDI 110ps (z1). po przekroczeniu 2 tys obrotow odlacza turbine i juz jej nie wlaczy. jak uruchomie silnik ponownie to przez chwile dziala normalnie (niezaleznie od obrotow) i po chwili znowu to samo.
wygladalo mi to na typowy objaw nieszczelnosci w rurze z IC od turbiny ale dzis sprawdzilem i nic takiego nie bylo.
na Vag-u wyszedl tylko jeden blad. 550 Regulacja poczatku wtrysku roznica doregolowania
ma ktos pomysly co to moze byc i jak to naprawic?
pozdrawiam
ps
kolektor czyscilem jakos 6 mies temu wiec nie wydaje mi sie zeby znow sie tak zasmolil
mam problem z moim mk3 97' 1.9TDI 110ps (z1). po przekroczeniu 2 tys obrotow odlacza turbine i juz jej nie wlaczy. jak uruchomie silnik ponownie to przez chwile dziala normalnie (niezaleznie od obrotow) i po chwili znowu to samo.
wygladalo mi to na typowy objaw nieszczelnosci w rurze z IC od turbiny ale dzis sprawdzilem i nic takiego nie bylo.
na Vag-u wyszedl tylko jeden blad. 550 Regulacja poczatku wtrysku roznica doregolowania
ma ktos pomysly co to moze byc i jak to naprawic?
pozdrawiam
ps
kolektor czyscilem jakos 6 mies temu wiec nie wydaje mi sie zeby znow sie tak zasmolil
Ostatnio zmieniony pt lut 19, 2010 00:08 przez patrol89, łącznie zmieniany 2 razy.
tak vagiem go kontrolowalem. czy dobrze to wie tylko ten kto go robil, ale raczej tak. po zmianie rozrzadu blad nie wystepowal. ale po tych akcjach z odlaczaniem turbiny wyszedl wlasnie ten blad. i caly czas powraca
Ostatnio zmieniony czw lut 18, 2010 20:23 przez patrol89, łącznie zmieniany 2 razy.
ok. jutro zrobie
edit: jednak dopiero w niedziele bede mial interfejs.
[ Dodano: 23 Lut 2010 01:37 ]
wlasnie zrobilem diagnostyke i wszystko sie stalo jasniejsze (zeby nie powiedziec jasne:))
wyniki: (skrocilem)
wolne obroty:
903 obroty silnika
135 wyprzedzenie wtrysku zakladane
214 wyprzedzenie wtrysku aktualne
gaz:
1218 obroty silnika
125 wyprzedzenie wtrysku zakladane
211 wyprzedzenie wtrysku aktualne
2184 obroty silnika
119 wyprzedzenie wtrysku zakladane
196 wyprzedzenie wtrysku aktualne
i tu moje pytanie:)
co zrobic? jak wyregulowac kat wtrysku
[ Dodano: 25 Lut 2010 18:11 ]
czy jest ktos kto jest w stanie mi pomoc???
[ Dodano: 03 Mar 2010 13:13 ]
na pasku rozrzadu przeskoczyl moment zaplonu. po regulacji wszystko idealnie.
pozdrawiam.
ps
wydawalo mi sie ze na tym forum dostane dokladniejsze odpowiedzi...
edit: jednak dopiero w niedziele bede mial interfejs.
[ Dodano: 23 Lut 2010 01:37 ]
wlasnie zrobilem diagnostyke i wszystko sie stalo jasniejsze (zeby nie powiedziec jasne:))
wyniki: (skrocilem)
wolne obroty:
903 obroty silnika
135 wyprzedzenie wtrysku zakladane
214 wyprzedzenie wtrysku aktualne
gaz:
1218 obroty silnika
125 wyprzedzenie wtrysku zakladane
211 wyprzedzenie wtrysku aktualne
2184 obroty silnika
119 wyprzedzenie wtrysku zakladane
196 wyprzedzenie wtrysku aktualne
i tu moje pytanie:)
co zrobic? jak wyregulowac kat wtrysku
[ Dodano: 25 Lut 2010 18:11 ]
czy jest ktos kto jest w stanie mi pomoc???
[ Dodano: 03 Mar 2010 13:13 ]
na pasku rozrzadu przeskoczyl moment zaplonu. po regulacji wszystko idealnie.
pozdrawiam.
ps
wydawalo mi sie ze na tym forum dostane dokladniejsze odpowiedzi...
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 02:38 przez patrol89, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 152 gości