575 + szarpanie i niebieski dym w AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Velthar
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
- Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
- Kontakt:
575 + szarpanie i niebieski dym w AFN
Witam
Od jakiegoś czasu trapi mnie problem z notlaufem. Za pierwszym razem wziąłem wymieniłem n75 i problem znikł autko się bujało spokojnie do 180.
Jednak wczoraj przy wyprzedzaniu na 4 gwałtownie spadła moc i włączył się tryb awaryjny.
kontynuowałem jazdę w trybie i przy dodawaniu gazu lekko szarpał i puszczał niebieskie bąki.
Po restarcie chodził normalnie. Na kompie pokazało 575 i tylko tyle.
Dodam, że zawsze z rana po odpaleniu wali niebiesko szarą chmurę i po rozgrzaniu ok. Wtryski ok bo wymontowane i sprawdzone, pompa ok, uszczelniacze zaworów nowe. Kąt wtrysku chyba ok (tak mechanik twierdzi).
Proszę o poradę. Pozdrawiam
Od jakiegoś czasu trapi mnie problem z notlaufem. Za pierwszym razem wziąłem wymieniłem n75 i problem znikł autko się bujało spokojnie do 180.
Jednak wczoraj przy wyprzedzaniu na 4 gwałtownie spadła moc i włączył się tryb awaryjny.
kontynuowałem jazdę w trybie i przy dodawaniu gazu lekko szarpał i puszczał niebieskie bąki.
Po restarcie chodził normalnie. Na kompie pokazało 575 i tylko tyle.
Dodam, że zawsze z rana po odpaleniu wali niebiesko szarą chmurę i po rozgrzaniu ok. Wtryski ok bo wymontowane i sprawdzone, pompa ok, uszczelniacze zaworów nowe. Kąt wtrysku chyba ok (tak mechanik twierdzi).
Proszę o poradę. Pozdrawiam
Prawdopodobnie kierownice w turbo ci się przycinają i stąd notlauf. Być może nowy n75 jakiś czas dawał radęł zbijać na czas zbyt duże ciśnienie.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Myślę, że kierownice w turbinie się przycinają i n75 nie daje rady zbić ciśnienia i stąd notlauf. Raczej turbo na stół będzie musiało iść niż wymiana n75. Może niech specjaliści się wypowiedzą jeszcze.
Z tym kopceniem może uszczelniacze już stare na zaworkach, ale ja tam sie nie przejmuje tym na razie, a mam tak samo z rana.
Z tym kopceniem może uszczelniacze już stare na zaworkach, ale ja tam sie nie przejmuje tym na razie, a mam tak samo z rana.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
No u mnie np. na starym i nowym turbo jest to samo, takze obstawiam na uszczelniacze stwardniale.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości