Zmiana skrzyni na automatyczna
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
no tak, o tym nawet nie pomyślałembodzio_j pisze:Lewarek - cała kaseta ze stykami. Tam jakaś kabelkologia jest. M.in zabezpieczenia przed odpaleniem na biegu i chyba światła cofania. Też rzreba ogarnąć.
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
cabrio z silnikiem 1.8 2h chodzi trochę słabiej od mk3 gti z 2.8 8v, bo mam oba to wiem
też myślę że będzie dawać radę na wycieczkach, byle za dużo nie paliło, liczę że minimum 1L więcej będzie smoczyć
też myślę że będzie dawać radę na wycieczkach, byle za dużo nie paliło, liczę że minimum 1L więcej będzie smoczyć
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
2H z tą skrzynią spokojnie da sobie radę.
Nie zapomnij o lince od prędkościomierza, do automata jest inna linka
łapa od skrzyni ta przy podłużnicy - musisz mieć taką od mk1 automata lub dorobić na wzór. Dolna łapa od skrzyni zostaje, Nie zapomnij wymontować pedału sprzęgła, pasuje tez zaślepić otwór po lince sprzegła w ścianie grodziowej, syf w kabinie niepotrzebny.
I do końca nie wiem jak wygląda sprawa z maglownicą, bo np zmieniając z automata na manual nie pasuje i trzeba zakładać od manuala (brak mocowań) w tym przypadku może obejdzie się bez zmiany maglownicy.
Nie zapomnij o lince od prędkościomierza, do automata jest inna linka
łapa od skrzyni ta przy podłużnicy - musisz mieć taką od mk1 automata lub dorobić na wzór. Dolna łapa od skrzyni zostaje, Nie zapomnij wymontować pedału sprzęgła, pasuje tez zaślepić otwór po lince sprzegła w ścianie grodziowej, syf w kabinie niepotrzebny.
I do końca nie wiem jak wygląda sprawa z maglownicą, bo np zmieniając z automata na manual nie pasuje i trzeba zakładać od manuala (brak mocowań) w tym przypadku może obejdzie się bez zmiany maglownicy.
pierwszy raz się spotykam z takim silnikiemazizi pisze:mk3 gti z 2.8 8v
kamillo@vw-youngtimer.pl
kamillo@majovwka.pl
[url=http://www.vwlublin.pl]Nie klikaj w link bo jeszcze odwiedzisz Lubelską Ekipę[/url]
...wg legend elfy żyją wiecznie...
kamillo@majovwka.pl
[url=http://www.vwlublin.pl]Nie klikaj w link bo jeszcze odwiedzisz Lubelską Ekipę[/url]
...wg legend elfy żyją wiecznie...
Wystarczy odkręcić wspornik. Swoja droga nie spotkałem się z maglownicą bez miejsca na wspornik.k@millo pisze:I do końca nie wiem jak wygląda sprawa z maglownicą, bo np zmieniając z automata na manual nie pasuje i trzeba zakładać od manuala (brak mocowań) w tym przypadku może obejdzie się bez zmiany maglownicy.
dokladnie, nie dopisalem, dzieki za poprawkebodzio_j pisze:Mieniu_69 napisał/a:
tak skrzynia, ale jest to podlaczone za pomoca linki do dzwigni przpustnicy, tzn zalezy czy bedzie to gaznik, pelny wtrysk czy tez diesiel
Bo linki są dwie. Od pedału do skrzyni i od skrzyni do przepustnicy. Jest przy skrzyni regulacja.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 193 gości