Problem z iskra w mk2 POMOCY

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn mar 20, 2006 23:21

Pomierzyc, tzn.? Przeczyscic czy co?
Pomierzyć - znaczy zmierzyć oporność elektryczną uzwojenia po stronie niskiej i wysokiej


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » wt mar 21, 2006 00:20

Adamtd pisze:
Pomierzyc, tzn.? Przeczyscic czy co?
Pomierzyć - znaczy zmierzyć oporność elektryczną uzwojenia po stronie niskiej i wysokiej
tzn. zmierzyć uzwojenie wtórne i pierwotne, zeby zmierzyć rezystancję uzwojenia pierwotnego przyłącz omomierz do cewki jak na foto 1 i powinna wynosić 0,52 - 0,76 ohma a żeby zmierzyć wtórne uzwojenie to przyłącz omomierz jak na foto 2 i powinno wynosić 2,4 - 3,5 kohma, jezeli nieosiągniesz tych wartości to cewka do wymiany zdjecia bedziesz miał wysłane na email bo nie mogę ich wstawić na forum

[ Dodano: 06-03-20, 23:22 ]
tylko mi go podaj bo na forum go niema


:-k ...

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » wt mar 21, 2006 12:07

A co sadzicie o czujniku halla? Moze on byc przyczyna tego, co u mnie sie dzieje? Wiem, ze to droga inwestycja i dlatego przed wymiana musialbym miec pewnosc, ze to jest to... :|


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » wt mar 21, 2006 13:00

czyjnik halla możesz sobie sprawdzić zanim zaczniesz go ewentualnie wymieniac


:-k ...

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » wt mar 21, 2006 13:01

W jaki sposob sprawdzic, pytam bo ja sie na tym zupelnie nie znam, a chce mechaniorowi powiedziec co ma mi zrobic...


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » wt mar 21, 2006 13:17

warunkiem sprawdzenia czujnika halla jest spr. całkowisie instalacje zapłonu:
musisz zdjąć kabel WN z kopułki(ten co idzie z cewki do kopułki) i przyłożyć do masy, zdjąć gumę osłonową z wtyki przewodu tranzystorowego aparatu zapł. Halla - wtyki nie wypinaj z niego, przyłącz woltomierz do styków 6i3 we wtyku, włącz zapłon(nie odpalaj silnika) i powoli obracaj silnik (wałem) w prawo i obserwuj wskazanie woltomierza - powinno wskazywać przynajmniej napięcie około 0 V i przynajmniej 2V na przemian, wrazie nie osiągnięcia wartości czujnik Halla wymienić trzeba bedzie(i jeszcze jedno pomiar trzeba robić w temp. otoczenia od 0 do = 40 st C)


:-k ...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 270 gości