MK3 1Y po odpięciu czujnika - chodzi jak powinien .. Pomocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
MK3 1Y po odpięciu czujnika - chodzi jak powinien .. Pomocy
Koledzy piszę w imieniu kolegi - bo się chyba wstydzi zadawać pytania albo po prostu nie potrafi pisać
Otóż jest on posiadaczem MK3 zwykłego klekota .. o oznaczeniu 1Y
Problem zaczął się gdy wymienił wszystkie czujniki w swojej.Miał uwalony czujnik impulsów
028 130 110 S lub 0 460 484 101 ( takie numery spisał mi z pompy )
Problem pojawia się w zakresie do 2tys obr/min - silniki jakby się dławił - nie chodził na 1 garnek. Trzepie całym silnikiem.Gdzieś się doczytał ,że może to być wina długości kabla - dokładnie tego
wiem ,że kupił z uciętą wtyczką i dosztukował ze swojej starej pompy ,,, Jakiś mechanik powiedział mu ,że kabel ten musi mieć odpowiednią długość by zachował oporność itp ... On zrobił trochę dłuższy .. i nie wie czy to może być wina tego ,że Golfik chodzi nie tak jak powinien.
2 rzeczą jaką zauważył .. a mu sam podpowiedziałem jest to ,że po odpięciu czujnika -
Wszystko jest ok ... chodzi silniczek super i nic nie przerywa.
Kupił nowiutki w ASO - wpiął i dalej to samo jak na starym.
Dał mi jeszcze tą fotkę
ale nie wiem w jakim celu koledzy.
Ogólnie powiem tyle ( usłyszane przez telefon ) był na VAG-u i nic nie wyskoczyło.
Autko nagrzewa się tak jak zawsze .. wskaźniki nie szaleją - obroty nie falują ... spalanie nie wzrosło .
Właśnie dowiedziałem się ,że to wszystko stało się przy -20 mrozach. Kolega nie mógł odpalić -- i za którymś razem usłyszał tylko trrrr i zegary gasły. Odpalił na pych... nic się nie przestawiło - sprawdzane na znakach.
Dowiedziałem się jeszcze ,że powyżej 2tys obrotów - śmiga pięknie ... problem jest tylko w tym zakresie do 2tys ,,,
Gdzie szukać przyczyny i za co się zabrać?
Wybaczcie - trochę chaotyczne opisanie problemu - ale opisuję dokładnie to co mówi mi przez telefon
Czekam na wasze sugestie i podobne objawy w tym motorku.
Otóż jest on posiadaczem MK3 zwykłego klekota .. o oznaczeniu 1Y
Problem zaczął się gdy wymienił wszystkie czujniki w swojej.Miał uwalony czujnik impulsów
028 130 110 S lub 0 460 484 101 ( takie numery spisał mi z pompy )
Problem pojawia się w zakresie do 2tys obr/min - silniki jakby się dławił - nie chodził na 1 garnek. Trzepie całym silnikiem.Gdzieś się doczytał ,że może to być wina długości kabla - dokładnie tego
wiem ,że kupił z uciętą wtyczką i dosztukował ze swojej starej pompy ,,, Jakiś mechanik powiedział mu ,że kabel ten musi mieć odpowiednią długość by zachował oporność itp ... On zrobił trochę dłuższy .. i nie wie czy to może być wina tego ,że Golfik chodzi nie tak jak powinien.
2 rzeczą jaką zauważył .. a mu sam podpowiedziałem jest to ,że po odpięciu czujnika -
Wszystko jest ok ... chodzi silniczek super i nic nie przerywa.
Kupił nowiutki w ASO - wpiął i dalej to samo jak na starym.
Dał mi jeszcze tą fotkę
ale nie wiem w jakim celu koledzy.
Ogólnie powiem tyle ( usłyszane przez telefon ) był na VAG-u i nic nie wyskoczyło.
Autko nagrzewa się tak jak zawsze .. wskaźniki nie szaleją - obroty nie falują ... spalanie nie wzrosło .
Właśnie dowiedziałem się ,że to wszystko stało się przy -20 mrozach. Kolega nie mógł odpalić -- i za którymś razem usłyszał tylko trrrr i zegary gasły. Odpalił na pych... nic się nie przestawiło - sprawdzane na znakach.
Dowiedziałem się jeszcze ,że powyżej 2tys obrotów - śmiga pięknie ... problem jest tylko w tym zakresie do 2tys ,,,
Gdzie szukać przyczyny i za co się zabrać?
Wybaczcie - trochę chaotyczne opisanie problemu - ale opisuję dokładnie to co mówi mi przez telefon
Czekam na wasze sugestie i podobne objawy w tym motorku.
Ostatnio zmieniony wt lut 16, 2010 20:36 przez Haki, łącznie zmieniany 4 razy.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Michał_1977
- _
- Posty: 14143
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Haki,myślę że w tym siłowniku z kawałkiem linki tkwi przyczyna
Piszesz,że po odpięciu czujnika temperatury jest lepiej...z resztą poczytaj w tym temacie,tutaj PinkFloyd fajnie to opisał i myślę,że to ma związek...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=297575
Piszesz,że po odpięciu czujnika temperatury jest lepiej...z resztą poczytaj w tym temacie,tutaj PinkFloyd fajnie to opisał i myślę,że to ma związek...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=297575
Niewłaściwy początek wtrysku (trzeba opóźnić), albo pompa źle ustawiona, albo czujnik zwalony.
W ostateczności pompa też może być już zajechana (jak odpala? trzyma wolne obroty?)
W ostateczności pompa też może być już zajechana (jak odpala? trzyma wolne obroty?)
Ostatnio zmieniony śr lut 17, 2010 11:14 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
No właśnie się dowiedziałem , że obroty po odpaleniu trzyma .. nic nie skacze - nic nie faluje .t0mal pisze:Niewłaściwy początek wtrysku (trzeba opóźnić), albo pompa źle ustawiona, albo czujnik zwalony.
W ostateczności pompa też może być już zajechana (jak odpala? trzyma wolne obroty?)
Po dodaniu gazu - tak przed 2tys obr ... zaczynają się jaja i telepie by zaraz później było ok.. oczywiście po przekroczeniu 2tys.
Po odpięciu czujnika - jest w porządku ,, w pełnym zakresie.
Sprawa o tyle dziwna - bo kolega już 2 czujnik kupił - ORI i dalej to samo ...
Koledzy gdzie szukać przyczyny ? jak sprawdzić dokładnie ten czujnik ? myślałem o mierniku itp rzeczach .. bo osobiście nie widziałem tego silnika i nie wiem gdzie i z czym on jest połączony w 1Y
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK3 1Y po odpięciu czujnika - chodzi jak powinien .. Pomocy
Miałem podobny problem, aż w końcu silnik całkowicie klęknął.
Może wiesz co było przyczyną awarii u twojego kolegi?
Może wiesz co było przyczyną awarii u twojego kolegi?
Re: MK3 1Y po odpięciu czujnika - chodzi jak powinien .. Po
szpachla pisze:Miałem podobny problem, aż w końcu silnik całkowicie klęknął.
Może wiesz co było przyczyną awarii u twojego kolegi?
Zmienił pompę .. i niby było lepiej , ale od 2 tygodni znów to samo ....
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości