mk3 TDI nagle słabnie...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

mk3 TDI nagle słabnie...

Post autor: marcinvw » pn mar 20, 2006 17:12

Witam wszytskich,mam taki prblem z moim golfe,wczoraj wracajac z wawy na autostradzie A2 rozbujałem golfa jak zwykle tam do ok 160 km/h,i nagle jak by sie przydławił,i mimo wciskania pedału gazu niereagował,zwolnił sobie sam do ok 140 km/h i szybciej juz niechciał przyspieszenie to katastrofa chyba juz SDI lepiej sie zbiera,pomyslalem ze filtr moze bo mialem podobne objawy kiedy sie zatkał,ale juz nic nie kombinowałem i dokulałem sie tak do domu,rano zapalił normalnie i moc wrociła,ale zrobił mi to samo tyle ze przy ok 120km/h podczas rozpedzania,nagle osłabł i ledwie ledwie sie zbieral to se odpuscilem,szkoda go dusic,problem ustaje kiedy go zgasze i zapale na nowo wtedy jest normalnie,ale kiedy troche mu przycisne to zaraz sie zamuli i koniec,układ dolotowy jest napewno szczelny,nic nigdzie nieucieka,paliwowy tez,pomyslaełem ze moze przepływomierz albo N75,ale wsumie nie wiem jakie sa dokladne objawy kiedy to pada,dzis zaloze inna przeplywke i N75,ale wiem ze i tak tzreba go bedzie zdiagnozowac VAG-iem,gdyby komus sie wxczesniej przytrafiło cos podobnego to bede bardzo wdzieczny za wszelkie wskazowki :pub: ,bo denerwuje mnie to strasznie az wstyd wyprzedzac...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn mar 20, 2006 17:32

marcinvw pisze:gdyby komus sie wxczesniej przytrafiło cos podobnego to bede bardzo wdzieczny za wszelkie wskazowki
masz typowy notlauf - zrób diagnoze dynamicznie, zanim zaczniesz sie pakowac w koszta wymieniając co popadnie


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pn mar 20, 2006 17:47

myslałem ze jak jest notlauf to auto majeszcze wiekszego muła,moj tak jak przez ok minute bede go jkulal to dojdzie moze do 140,wiec myslalem ze to cos innego...ale ok dzieki za wskazowke Corvax, liczyłem na to ze sie odezwiesz... :pub:

[ Dodano: Pon Mar 20, 2006 21:30 ]
dobra golf jest juz po diagnozie,miał chyba ze 20 starych błedow,ale ciagle powtarza sie jeden (00575) cos z ciesnieniem w kolektorze dolotowym,ktos wie co moze byc??zaduze czy zamałe???moze zawor w turbawce sie zacioł bo kiedsy juz tak miałem,ale auto wogule muła miało...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
skoku
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:23
Lokalizacja: brzesko

Post autor: skoku » pn mar 20, 2006 23:38

tam jest gdzies mój post i zdjęcia czujnika, który został u mnie wymieniony

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=20170



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » wt mar 21, 2006 00:06

wielkie dzieki napewno to sprawdze :pub: ,jutro szukam przyczny...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

LOrd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw lut 24, 2005 22:20
Lokalizacja: CK

Post autor: LOrd » śr mar 22, 2006 19:18

skoku pisze:tam jest gdzies mój post i zdjęcia czujnika, który został u mnie wymieniony

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=20170
U mnie to samo, vag pokazuje ze wlasnie czujnik cisnienia w dolocie, ten w kompie.
wie ktos gdzie moge to kupic i za ile mniej wiecej? bo mnie to juz wkurza ze koniec!!
pzdr


So run in, grab the money, later on, you and I can flow...

Awatar użytkownika
skoku
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:23
Lokalizacja: brzesko

Post autor: skoku » czw mar 23, 2006 01:11

szukaj w necie, wpisz cos zwiazane z auto elektroniką i szukaj i dzwon, lub autobit, wiem ze w czeladzi( koło sosnowca) jest auto elektronika boscha (0-32) 265-61-13 lub 269-70-43
albo cały komputer kup, wiem ze koszt jest w granicach 500 zł.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw mar 23, 2006 10:39

Plus zaprogramowanie immo


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

LOrd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw lut 24, 2005 22:20
Lokalizacja: CK

Post autor: LOrd » czw mar 23, 2006 12:56

Corvax pisze:Plus zaprogramowanie immo
Dlatego wole sam ten czujnik kupic...


So run in, grab the money, later on, you and I can flow...

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » czw mar 23, 2006 22:13

powiedz... zajrzałeś w messwertbloki przed orzeczeniem uszkodzonego MAP'a?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości