[mk2 GTD]czy istnieje takie cos jak zestaw naprawcxzy turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
Moim zdaniem trochę Fizyki panowie ...i logiki .. Jeśli coś się kręci z prędkoscią do 200k obrotów to małe nie doważenie powoduje że siły odśrodkowe robią swoje
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
i jest jeszcze wywazenie statyczne i dynamiczne. Tak jak u wulkanizatora wywazamy kolo to wywaza i po osi i po srednicy bo czasami jest takze sie doklada ciezarki po obu stronach rantu felgi a nawet czasami jest zakladane kilka ciezarkow. Zreszta jak juz sie ma duza roznice mas to sie jeszcze raz sciaga opone i zaklada ja w innym miejscu na feldze(przekreca na feldze). Mozliwe ze przy turbo jest podobnie. Wracajac do tematu to jak sie nie sciaga wirnika to nie trzeba wywazac tak jak to sie ma przy sciaganiu muszli przy czyszczeniu kierownic. Jesli ktos sciaga wirnik z oski to co by nie bylo to ponowne zalozenie wiaze sie z potrzeba wywazenia.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 178 gości