Problem z gaźnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marasok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 06, 2010 19:42
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Problem z gaźnikiem

Post autor: marasok » śr lut 17, 2010 11:03

Witam! mam problem prawdopodobnie z gaźnikiem, po odpaleniu silnika (odpala na dotyk),po kilku sekundach obroty spadają, nierówno pracuje, śmierdzi benzyną z wydechu i kopci, po przejechaniu około kilometra wszystko wraca do normy, wymieniłem wszystkie przewody podciśnieniowe przy gaźniku ale nie pomogło, kopułka,palec, świece w porządku i mają nie duży przebieg. Może wie ktoś co go boli?



genLODOWAmk2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: genLODOWAmk2 » śr lut 17, 2010 11:58

ssanie ma ?? zmień filtr paliwa, nie zaszkodzi mu a nie kosztuje sporo...


był golf 2 1.3.....

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lut 17, 2010 11:59

jakbyś jeszcze podał model gaźnika , to będzie prościej coś powiedzieć



genLODOWAmk2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: genLODOWAmk2 » śr lut 17, 2010 12:02

w 1.3 Mh jest peirburg 2e3... sam to mam :)


był golf 2 1.3.....

marasok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 06, 2010 19:42
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: marasok » śr lut 17, 2010 12:17

Filtr wymieniam co 5 tyś km, czyli raz w roku, wydaje mi się że ssanie jest w porządku, po odpaleniu przepustnica jest przymknięta, silnik chodzi około 5 minut bardzo nierówno, potem jest wszystko ok- ssanie działa, ma wyzsze obroty a gdy się nagrzeje wyłączy sie i jest ok, pali teraz około 8,2 litrów czyli chyba jak na zime ok.
świece i przewody beru, świece 4 elektrody mają około 20tyś przebiegu,symbol silnika Mh, Dziwne jest to że odpali na dotyk i po ok dziesięciu sekundach zaczyna wariować. Zachowuje się tak jakby nie palił na wszystkie gary ale po przejechaniu około kilometra wraca do normy choć jest jeszcze na ssaniu i pracuje bardzo ładnie.



genLODOWAmk2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: genLODOWAmk2 » śr lut 17, 2010 12:20

a spalanie to w trasie czy w miescie ?? :D
moze zalewa Ci go na ssaniu


był golf 2 1.3.....

marasok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 06, 2010 19:42
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: marasok » śr lut 17, 2010 12:37

To spalanie średnie, tankowałem teraz do pełna, połowa w trasie,połowa w mieście, jak wszystko było ok to palił 7-8 litrów latem. Może być że się zalewa, co można z tym zrobić, jakoś się to reguluje?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lut 17, 2010 13:14

Obrazek

[ Dodano: 17 Lut 2010 12:16 ]
pasuje sprawdzić uszczelkę na śrubie regulacyjnej składu mieszanki



marasok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 06, 2010 19:42
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: marasok » śr lut 17, 2010 13:20

No dzięki, jakbyś mógł mi jeszcze podpowiedzieć która to śruba był bym bardzo wdzięczny, z góry dziękuje.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lut 17, 2010 13:27

masz ją pod nr . 17 , powiększ zdjęcie i zobaczysz , tam jest na niej o-ring który uszczelnia śrubę , nie może być uszkodzony lub pęknięty , ważne tak samo aby gaźnik nie ssał lewego powietrza np . na osi przepustnicy lub między gaźnikiem a kolektorem



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości