VR6 nie wchodzi powyzej 2500 0brotow

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn lut 15, 2010 18:56

12,6V 100% naładowany, 12,5V 90%, 12,4V 80%, 12,3V 70% 12,2V 60% 12,1V 50% ...
11,9% prawie całkiem rozładowany, jeżeli aku ma poniżej 12,4V po 2 h po jeździe to nadaje
się do doładowania


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

sebspeedy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn paź 02, 2006 21:32
Lokalizacja: Dąbrowa G.

Post autor: sebspeedy » śr lut 17, 2010 09:02

Dobra panowie usterka zlikwidowana :) pozostalo tylko dorwac schemat i poszukac przerwy na kablu od czujnoka g62 bo przepal autko ma niezly :). Natomiast co do usterki to faktycznie czujnik g28 polozenia walu tyle ze nie uszkodzony bo przeciez wymienialem ( razem z kilkoma innymi czesciami zupelnie niepotrzebnie) tylko na kostce laczacej pod gumowa oslona jakims sposobem woda sie zebrala i robila zwarcie na kablach :evil:
Dziekuje wszystkim zainteresowanym za pomoc


sebspeedy

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 45 gości