gdzie zregenerować zaciski

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

gdzie zregenerować zaciski

Post autor: gibon.vw » wt lut 16, 2010 00:10

mam problem z tylnym zaciskiem hamulcowym w moim mk2 zacisk pochodzi z golfa mk3 VR6 wymieniłem w nim uszczelkę na tłoczku tłoczek jet w b.d stanie a zacisk mi się poci tzn gdzieś ucieka mi płyn z niego w niewielkich ilościach i nie wiem gdzie chciał bym je zregenerować ale nie wiem czy ktoś robi takie rzeczy poszukuje w okolicach łodzi


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Awatar użytkownika
$layer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 21:12
Lokalizacja: OSTROŁĘKA

Post autor: $layer » wt lut 16, 2010 13:26

Kiedyś widziałem na allegro ktoś regenerował zaciski: wysyłałeś mu stary a on ci wysyłał zregenerowany. Może tam poszukaj.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt lut 16, 2010 17:00

jesli mowisz ze nie cieknie przez tłoczek to prawdopodobnie cieknie przez dźwignię ręcznego.



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » wt lut 16, 2010 17:43

Jeżeli dobrze pamiętam to chyba kolega TAZ regeneruje , w każdym razie warto spytać



Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: gibon.vw » wt lut 16, 2010 23:42

dobra dzięki za info a nie wiecie ja rozebrać zacisk od strony ręcznego tam jest jakaś uszczelka zimering czy może jakoś jeszcze inaczej


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Awatar użytkownika
tom17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 20:22
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: tom17 » śr lut 17, 2010 08:59

jak chcesz mogę podać Ci namiar.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20575][img]http://www.motostat.pl/user_images/20575/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: gibon.vw » śr lut 17, 2010 14:10

dawaj te namiary będę wdzięczny


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr lut 17, 2010 17:04

gibon.vw, zacisku nie rozbiera się od strony ręcznego tylko od strony tłoczka. Na dnie jest pierścien seegera , do któego jest się bardzo ciężko się dostaća jeszcze trudniej wsadzić go spowrotem. Trzeba mieć szczypce seegera i to nie byle jakie. pzdr



MatMax
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 15:52
Lokalizacja: Lubiechowo
Kontakt:

Post autor: MatMax » śr lut 17, 2010 18:17

Ja bym dał sobie spokój raczej z tym bo nawet po regeneracji dzwigienki od ręcznego mogą być pożarte rdzą i nowe uszczelki nic nie dadzą... Pomyśl czy nie lepiej kupić od Mk 4 zacisków na tył plus przejściówka od Passata B5. Opisane to było w dziale Technicznym więc pomyśl nad tym.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=301273

P.S.

Ja wymieniłem w moim Mk II zaciski na zaciski z Mk III i co to dało? Przez rok było dobrze a teraz od nowa jest problem. Mam jeszcze komplecik z Ibizy na szczęście :helm:


MATMAX

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » śr lut 17, 2010 22:10

Moje zaciski po regeneracji działają już drugi rok więc myślę że warto spróbować.
A trzeba powiedzieć że mam od mkII a te podobno gorzej naprawić.
Podstawowa sprawa to trzeba używać ręcznego bo potem się zastaje.
Aha i jeszcze jedna sprawa w zestawach naprawczych tych włoskich (niebieskie pudełko nie pamiętam nazwy) ten o,ring do uszczelnienia dzwigni jest nie tego rozmiaru co potrzeba.Przerabiałem już wielokrotnie.Trzeba dobrać w sklepie właściwy rozmiar. :grin:



Awatar użytkownika
tom17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 20:22
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: tom17 » śr lut 17, 2010 22:52

gibon.vw pisze:dawaj te namiary będę wdzięczny
info poszło na priv


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20575][img]http://www.motostat.pl/user_images/20575/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw lut 18, 2010 02:04

jbs-78, Też to wielokrotnie przerabiałem i nie jest tak jak mówisz , choć też z początku tak myślałem.
Są dwa typu zestawów Autofren do zacisków Lucasa 38mm mianowicie D4-083 i D4-458. Oba niemal identycznie, różnia się od siebie tylko rozmiarem tego małego oringa.
Błąd doboru wynika chyba z błedu w katalogu bo np w intercarsie ten drugi zestaw występuje jako zestaw do zacisku 36. Dopiero jak poszperasz to znajdziesz że tak na prawde jest do 38.

autofren D4083 do lucas 38 starego typu (czasem i tak trzeba mieć mały oring z zestawu D4458)
Obrazek

D4458 do lucas 38 nowego typu z grubym oringiem.
Obrazek
pzdr

Swoją drogą już kiedyś to dokładnie w ten sam sposób tłumaczyłem ale to ginie w natłoku informacji...

[ Dodano: Czw Lut 18, 2010 01:08 ]
aha zapomniałem jeszcze że d4083 posiada do wyboru uszczelniacz od strony dźwigni ręcznego starego lub nowego typu, ale do nowego typu się nie do końca nadaje bo posiada za cienki oring. W starym typie zacisku dzwignia nie chowa się do zacisku i jest simering dźwigni bez kołnierza (zaciski z 'pastylką' w środku), a w nowym typie dźwignia lekko się chowa podczas pracy a simer jest z taką elastyczną wargą. Widać to na pierwszym zdjęciu, że jest 9 elementów a na drugim 8.
Zdarza się że trzeba kupić zestaw d4083 dla starego simera i d4458 dla grubego origna.
Ostatnio zmieniony czw lut 18, 2010 02:19 przez sas_gti, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » sob lut 20, 2010 03:22

Ano widzisz bo ja zawsze je kupowałem i IC i jak mówiłem że nie pasuje to sprzedawcy że innego nie ma i albo ten wezmę albo wcale.
Dzięki za podpowiedz :grin:

Z tego wynika tylko jedno że człowiek uczy się całe życie.
Numery katalogowe już zanotowane nikt mi nie podskoczy teraz.
Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości