Powiem tak:
- jako, ze moje furka jest z roku modelowego 93, to oczywiscie miala stary typ wlacznika szyberdachu. Mialem zachcianke, zupelnie taka jak ty, wiec zakupilem nowszy wlacznik (96)r i WSZYSTKO dzialalo jak nalezy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Po pewnym czasie swoj byly starszego typu wlacznik zapodalem do kolegi, do auta z koncowki produkcji - 97 - rowniez wszystko banglalo
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Zeby bylo ciekawiej - teraz mam wlacznik nowszego typu z Seata Toledo rocznik 98 - wyglada on identycznie jak do mk3, sygnowany jest znakami VW i Audi oraz ma fabryczne..... czerwone podswietlenie..
Tak wiec - zakladaj smialo
PS. Taka ciekawostka
- tam nie moze to nie pasowac, bo wtyka do takiegoz przycisku ma tylko cztery kable - mase i trzy kable sterujace
1. otwiera dach do tylu
2. otwiera dach do gory
3. zamyka dach
Spinajac na krotko nawet spinaczem we wtyczce ktorykolwiek z tych kabli sterujacych z masa dach bedzie wykonywac konkretne operacje
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tak wiec, zakladajac ze nawet jesli przycisk by nie dzialal, wystarczy sparwdzic miernikiem "przejscia" we wlacnziku i nastepnie tak poprzestawiac przewody we wtyczce aby poprawnie zwieral
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)