jakie najlepsze turbo do 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
karolp85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: karolp85 » wt lut 16, 2010 00:34

najtańszy sposób na odczuwalne podniesienie mocy to wtryski 216 + chip + np. kat out i zaślepiony EGR 120 koni powinno wskoczyć jeśli silnik jest w dobrej kondycji


wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt lut 16, 2010 00:38

a jeszcze tanszy to przesiasc sie z 1z na np fiata uno na pol roku i potem powrot do swojego 1z :D
karolp85, narazie to kata nie mam tylko ;p
PinkFloyd, no wiem wiem, ale wg mnie nie warto z 90 km wyciskac na maxa mocy, lepiej uzbierac i dolozyc na np serie 150 (ARL :D) i z nim sie potem bawic ;p
a zaslepienie EGR daje jakie konkrety? czy raczej nie warto?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt lut 16, 2010 00:39

karolp85 pisze:najtańszy sposób na odczuwalne podniesienie mocy to wtryski 216 + chip + np. kat out i zaślepiony EGR 120 koni powinno wskoczyć jeśli silnik jest w dobrej kondycji
Zdrowa 90KM po samym programie da ok 110-118KM , mi posamym programie z 90KM wyszło 128KM tylko ja mam turbine VNT i w serii miałem bonus na 103KM



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt lut 16, 2010 00:42

tak czytam o tym egr i sie zastanawiam czy sporo z tym roboty, lacznie z czyszczenie dolotu itp... moze jakies korzysci by byly


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt lut 16, 2010 00:45

brynol pisze:tak czytam o tym egr i sie zastanawiam czy sporo z tym roboty, lacznie z czyszczenie dolotu itp... moze jakies korzysci by byly
lepiej sie wkreca na obroty, minimalnie lepszy dół i lepsze samopoczucie ze auto chodzi na czystym powietrzu , ale jest minus dłuzej sie nagrzewa



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt lut 16, 2010 00:48

PinkFloyd pisze:lepiej sie wkreca na obroty,
jest to odczuwalne czy poprostu swiadomosc ze lepiej ?
duzo z tym roboty jest? 2-3 h czy wiecej?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Post autor: jaaano » wt lut 16, 2010 01:05

Brynol tak żeby ci w końcu dogodzić-kupuj turbo bez zmiennej geo ale porządne,wtryski 216 i do tunera na wirusa,jak jeszcze troche poczytasz to bedziesz wiedział że dobry tuner ogarnie ci to na mniej więcej 120KM/310Nm i będzie to bezpieczny soft jesli nie będzie szczytu momentu przy 1800-2000rpm tylko łagodnie pod 2500 to i sprzęgło nie ucierpi,powtarzam jak dobry tuner to i na 8 bitowcu zrobi taki jak UYSY,G-LAB,aha i czytaj dużo bo duzo jest na ten temat. PINKFLOYD-podziwiam za cierpliwość :bigok:



michszym11970
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: michszym11970 » wt lut 16, 2010 01:52

karolp85 pisze:mam takie pytanko, myślę o wymianie turbiny ( pózniej wtryski i kolektor dokupię ) do mojego silnika 1Z ze zmienna geometrią, jaka polecacie suszarkę, tak żeby pasowała bez wielkiej rzezby i żeby była w miarę jak najtrwalsza ( zakładając że użytkuję turbo z głową )
w tym temacie opisywałem swój setup, poszczególne etapy modów, uzyskane moce i wykres w moim 1Z, może to trochę rozwieje twoje wątpliwości:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=303863


jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl

Awatar użytkownika
karolp85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: karolp85 » wt lut 16, 2010 13:19

michszym11970,

wszystko ładnie opisane super :)

ważne dla mnie info jest tam zawarte że jednak turbina z AWX jest duża i ciężko ją nadmuchać co powoduje dużą turbo dziurę i właśnie na takie info liczyłem


wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt lut 16, 2010 16:10

jaaano, dzieki za odpowiedz, wiem o co chodzi juz.
wlasnie o takie info mi chodzilo,
dzieki

[ Dodano: 16 Lut 2010 15:11 ]
PinkFloyd, Tobie tez dzieki wielkie


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
karolp85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: karolp85 » śr lut 17, 2010 16:26

czyli 1Z niema turbiny z VNT w takim razie jaki ma typ sprężarki ??


wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » śr lut 17, 2010 16:49

karolp85 pisze:czyli 1Z niema turbiny z VNT w takim razie jaki ma typ sprężarki ??
sa ta turbinki na WG z tzn baypassem.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
karolp85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: karolp85 » śr lut 17, 2010 23:21

arturkw, arturkw,

a można troszkę jaśniej bo nie kumam tych skrótów


wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości