jakie najlepsze turbo do 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jakie najlepsze turbo do 1Z
mam takie pytanko, myślę o wymianie turbiny ( pózniej wtryski i kolektor dokupię ) do mojego silnika 1Z ze zmienna geometrią, jaka polecacie suszarkę, tak żeby pasowała bez wielkiej rzezby i żeby była w miarę jak najtrwalsza ( zakładając że użytkuję turbo z głową )
z góry dziękuję za info
z góry dziękuję za info
wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)
W 1Z turbina sterowana jest cisnieniowo a w AFN i MK IV od ALH w górę czyli wszystkie ze zmienna geometrią sterowane podciśnieniowo- musisz zmienić sterowanie na podcisnieniowe a jak turbina ma byc wydajniejsza i ma byc pod to program bo wtedy ma to sens to i kompa na 16 bitowego wiec koszt beda. Poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=294454
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=206833
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=206833
Ostatnio zmieniony pn lut 15, 2010 23:52 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 3 razy.
mam na 100% ze zmienna geometrią ponieważ jest gruszka, w 1Z były dwa typy turbin a ja mam akurat z tą zmienną geometrią
a co do kompa to mam w metalowej obudowie więc jest 16 bitowy
a co do kompa to mam w metalowej obudowie więc jest 16 bitowy
Ostatnio zmieniony pn lut 15, 2010 23:54 przez karolp85, łącznie zmieniany 1 raz.
wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)
Każda turbina ma gruszkę, wszystkie 1Z nie maja geometriikarolp85 pisze:mam na 100% ze zmienna geometrią ponieważ jest gruszka, w 1Z były dwa typy turbin a ja mam akurat z tą zmienną geometrią
a co do kompa to mam w metalowej obudowie więc jest 16 bitowy
Tu od 1Z http://www.allegro.pl/item896115671_tur ... z_ahu.html
Tu od AFN z geometrią http://www.allegro.pl/item896413007_pas ... 0_afn.html
PinkFloyd,
to teraz mi zabiłeś ćwieka , wyczytałem że 1Z miały 2 typy w takiej zależności
gruszka= zmienna geometria
brak= turbo bez zmiennej geometrii
a wiesz jak to sprawdzić co jest co żeby mieć 100% pewności ??
to teraz mi zabiłeś ćwieka , wyczytałem że 1Z miały 2 typy w takiej zależności
gruszka= zmienna geometria
brak= turbo bez zmiennej geometrii
a wiesz jak to sprawdzić co jest co żeby mieć 100% pewności ??
wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
pewnie czytales afn i 1z, te silniku roznica sie wtryskami i turbem, blok silnika i reszta ta samakarolp85 pisze:wyczytałem że 1Z miały 2 typy w takiej zależności
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
i co istotne systemem sterowaniabrynol pisze:pewnie czytales afn i 1z, te silniku roznica sie wtryskami i turbem, blok silnika i reszta ta samakarolp85 pisze:wyczytałem że 1Z miały 2 typy w takiej zależności
[ Dodano: Pon 15 Lut, 2010 ]
śle czytałeś poczytaj jeszcze razkarolp85 pisze:PinkFloyd,
to teraz mi zabiłeś ćwieka , wyczytałem że 1Z miały 2 typy w takiej zależności
gruszka= zmienna geometria
brak= turbo bez zmiennej geometrii
a wiesz jak to sprawdzić co jest co żeby mieć 100% pewności ??
Najlepsze to nowe turbo ale jesli chcesz wzmacniac 1Z to turbo z AFNa wystarczy max do 150KM a od AWX,AVF do 170KM to tak w skrócie bo jeszcze dochodzą wtryski 205,216,230 kolektor dolotowy,fmic i co najważniejsze w robionym 1Z pompa,to tak w skrócie bo jak poszukasz na forum to jest wszystko o przejściu z 1Z wzwyż
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 199 gości