ZNOW ODNOSNIE BRAKU MOCY
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ZNOW ODNOSNIE BRAKU MOCY
Witam
Na poczatek sie przywitam,chociaz to nie ten dzial.
Mianowicie moj problem wyglada tak.
Pozyczylem VW golf 1.9 TDI - 90 km od znajomego.Zauwazylem ze chwilami brakuje mu mocy-nawet jak na 90km .Poradzilem mu wizyte u mechanika i on powiedzial ,zczytujac bledy ze turbina jest po prostu zabrudzona!!
Ok ,diagnoza jest wiec czyscimy.Mechanior uwinol sie w 2 dni i mowi ze jest oki.Bledy tez nie wyskakiwaly.
Nawet mial podobna moc jak kiedys.Jednak juz nastepego dnia kolega mowi ze znow cos nie tak!!
U mechanika zostawil 600zl a tu znacznie zadziej ale cos nie tak.
Po telefonie ,mechanior mowi ze turbina jest wyczyszczona i na pewno oki.Jednak jest jeszcze podobno cos takiego jak czujnik turbiny (250zl bez robocizny)i to trzeba w takim razie wymienic.
W tym czasie wybralem sie kolegi wspomnianym golfem do niemiec-nagly wyjazd.No i po dluzszej trasie stwierdzilem ze faktycznie ,do 2500 obr na min ciagnie.Pozniej delikatnie sie zadlawi i koniec - turbina jakby sie wylanczala.Jak zgasze auto i zapale ,jest oki.Oczywiscie do 2500 obr.
Moja prosba i pytanie do forumowiczow ktorzy maja wiecej doswiadczenia ode mnie.
1)czy uwazacie ze mechanik mial racje czyszczac turbine-czy to powinno wystaczec?
2)jak wg was wygladaja koszty,czy takie czyszczenie nie jest za drogie?
3)no i jak wyglada temat tego czujnika?mozliwe jest to co mowi?ze to jego wina ?
4)za 3 dni musze wracac do polski tym autem i przyznam ze sie troszeczke boje-czy cos sie moze stac-jakos temu mozna zapobiec?
Wydaje mi sie ze trafilem z kolega na nie uczciwego mechanika ,tylko nie do konca wiem jak temu zaradzic.
Z gory dziekuje za jakiekolwiek podpowiedzi i przepraszam za moja pisownie .Nie polska klawiatura .
Na poczatek sie przywitam,chociaz to nie ten dzial.
Mianowicie moj problem wyglada tak.
Pozyczylem VW golf 1.9 TDI - 90 km od znajomego.Zauwazylem ze chwilami brakuje mu mocy-nawet jak na 90km .Poradzilem mu wizyte u mechanika i on powiedzial ,zczytujac bledy ze turbina jest po prostu zabrudzona!!
Ok ,diagnoza jest wiec czyscimy.Mechanior uwinol sie w 2 dni i mowi ze jest oki.Bledy tez nie wyskakiwaly.
Nawet mial podobna moc jak kiedys.Jednak juz nastepego dnia kolega mowi ze znow cos nie tak!!
U mechanika zostawil 600zl a tu znacznie zadziej ale cos nie tak.
Po telefonie ,mechanior mowi ze turbina jest wyczyszczona i na pewno oki.Jednak jest jeszcze podobno cos takiego jak czujnik turbiny (250zl bez robocizny)i to trzeba w takim razie wymienic.
W tym czasie wybralem sie kolegi wspomnianym golfem do niemiec-nagly wyjazd.No i po dluzszej trasie stwierdzilem ze faktycznie ,do 2500 obr na min ciagnie.Pozniej delikatnie sie zadlawi i koniec - turbina jakby sie wylanczala.Jak zgasze auto i zapale ,jest oki.Oczywiscie do 2500 obr.
Moja prosba i pytanie do forumowiczow ktorzy maja wiecej doswiadczenia ode mnie.
1)czy uwazacie ze mechanik mial racje czyszczac turbine-czy to powinno wystaczec?
2)jak wg was wygladaja koszty,czy takie czyszczenie nie jest za drogie?
3)no i jak wyglada temat tego czujnika?mozliwe jest to co mowi?ze to jego wina ?
4)za 3 dni musze wracac do polski tym autem i przyznam ze sie troszeczke boje-czy cos sie moze stac-jakos temu mozna zapobiec?
Wydaje mi sie ze trafilem z kolega na nie uczciwego mechanika ,tylko nie do konca wiem jak temu zaradzic.
Z gory dziekuje za jakiekolwiek podpowiedzi i przepraszam za moja pisownie .Nie polska klawiatura .
1Z kolego ma zwykłą turbinę bez VNT - więc tam łopatek które się brudzą nie znajdziesz.
Mechanik podejrzewam - nawet palcem nie kiwnął... a wystarczyło zrobić logi dynamiczne i zapodać na forum - do oceny kolegom w dziale Diagnostyka.
Ten włącznik turbiny to chyba N75 heheh
Mechanik podejrzewam - nawet palcem nie kiwnął... a wystarczyło zrobić logi dynamiczne i zapodać na forum - do oceny kolegom w dziale Diagnostyka.
Ten włącznik turbiny to chyba N75 heheh
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
aj chol... tematy mi się pogrzybiły ....mettenos pisze:qrcze Haki, gdzie wycztytałeś że chodzi o 1Z ???Haki pisze:1Z kolego ma zwykłą turbinę bez VNT
wybaczcie i nie bijcie


Jeśli 90 ... to AGR ... ALH .. ale ten motor praktycznie taki sam - przynajmniej AGR ( zwykła dmuchawa)
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Oznaczenie silnika znajdziesz na kielichu albo na wlepie w bagażniku pod wykładziną.pala81 pisze:dziekuje koledzy,ale nie mam pojecia o mechanice wiec prosze o pisanie ze tak powiem cepologia.
moge zczytac vin wieczorem jezelic os by to pomoglo
Zrobienie logów - wykluczyłoby wiele rzczy i dużo by nam powiedziało.
Do zrobienia logi dynamiczne.

Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ja stawiam na to
bo ze zmienną geometrią to rozumiem ale kolega pala81, pisze że 90koni więc zmienna geometria odpada.
koszt nowego n75 pierburga 140zł na allegro .Wystarczy jak kolega zmierzy w czasie jazdy ciśnienie doładowania .Przy niesprawnym n75 przy 2,5 tys obr ciśnienie przekracza 1,2 bara i mamy piekny notlauf.Zrób sobie kolego bajbasa to się przekonasz od razu czy to wina uszkodzonego zaworka .A swoją drogą to ci ''naprawiacze "pożal się boże ,bo nazywanie ich mechanikami to nieporozumienie ,schodzą już na psy skoro zamiast sprawdzić ciśnienie doładowania biorą się od razu za wywlekanie i czyszczenie turbiny zwykłej o zgrozomettenos pisze:niesprawny zaworek N-75

Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
no tomateo86 pisze:Tak to VNT

Ostatnio zmieniony wt lut 16, 2010 00:08 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości