Panowie ale wracajac do mojego tematu,to czy jakbym wymienil pierscionki na tlokach i uszczelniacze zaworowe w glowicy to czy to by cos pomoglo? i czy taka opercja sie oplaca?
bo naprawde szkoda mi tego silnika zeby jezdzic nim na mineralu,
VW 130KM TDI 2002r bierze olej,problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pisaliśmy wcześniej byś na stację diag podjechał i zrobił badanie ciśnienia na cylinderkach... podasz wyniki to się okaże czy warto wymieniać , czy spokojnie możesz na tym śmigać co jest - tylko z wymianą oleju - z odpowiednią normą.Tomi19 pisze:Panowie ale wracajac do mojego tematu,to czy jakbym wymienil pierscionki na tlokach i uszczelniacze zaworowe w glowicy to czy to by cos pomoglo? i czy taka opercja sie oplaca?
bo naprawde szkoda mi tego silnika zeby jezdzic nim na mineralu,
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
jak narazie nie mam kasy zeby co kolwiek dzialac ale bylem u znajomego dobrego mechanika i posprawdzal mi wszystko i stwierdzil ze wymiana uszczelek na zaworach nie ma sensu,do wymiany sa pierscienie na 100%,sprawdzilismy w hurtowni ceny pirscienie sprawdzonych firm i jeszcze uszczelka no i jego robocizna no i oszywiscie splanowanie glowicy to wyszlo ze koszt naprawy wyjdzie niecale 700zł,narazie nie mam na to kasy ale zamierzam to zrobic
Ostatnio zmieniony pn lut 15, 2010 20:54 przez Tomi19, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój Jubi :)zapraszam viewtopic.php?f=88&t=426280" onclick="window.open(this.href);return false;
Moj golf II Projekt viewtopic.php?f=87&t=563421" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości