[MK4]Podwyższenie zawieszenia

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » ndz gru 06, 2009 22:10

vwbartus pisze:ale bzdury piszesz płyta idzie około 1 cm pod miska bo w razie uderzenia musi sprężynować . nie wazy TONY tylko około 3 kg .
Czyli jak mam teraz miske ok 7 cm nad ziemią to po założenieu osłony bede miał prześwit jakieś 5-6 cm, co znaczy, że bede walił na każdym garbie w asfalt, bo jak tak skręce gwint to własnie zaczyna się problem. :blush: , wole jak jest teraz czyli 7cm i jade bez problemów.
nie wiem co to za osłona z aukcji, napisane jest stalowa, więc myślałem że troche waży. :bajer:

kumpel w leonie ma stalową i na pewno nie waży 3kg, ba samemy to ciężko mu ja przykręcić, ja bym dał cos ok 7-9 kg spokojnie.
vwbartus pisze:HAHAH chyba na sprężynach - 30
Glebe miąłem różną od -30 do -60mm, teraz mam przód -35, 40mm a tył ok -60mm
Niżej się nie da bo jak pisałem chacze na garbach, a jak dam ta osłone jeszcze to kolejne -20mm robi dużą róznice.

Pozdrawiam, jak pisałem jedni lubią inni nie :bigok:
Ostatnio zmieniony ndz gru 06, 2009 22:11 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
vwbartus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 495
Rejestracja: czw cze 01, 2006 23:58
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: vwbartus » ndz gru 06, 2009 22:32

PawelM pisze:Powiedz mi jeszcze jak to wyglada jak w cos uderzysz, bardzo sie odksztalca? wiesz moze jakiej to jest grubosci ? Rozumiem ze jest to uniwersalne - posiadam silnik 1.4
uderzyłem już i otarłem pewnie kilkanaście razy ale tylko raz nie zauważyłem studzienki mocno wystającej a za nią była wielka dziura i jadąc w granicach 50km/h uderzyłem tak ze się odkształciła i dotykała miski i gdy jak dodawałem gazu silnik sie pochylał w tył i miska tłukła o osłonę ale ja ściągnąłem wyklepałem i dalej teraz szoruje uderzam i nic sie nie dzieje . Nie wiem jak ta z tej aukcji ale moja ma grubość około 4mm . Myślę ze jest uniwersalna i pasuje pod każdy silnik ja mam założona w borze z silnikiem 1.9 ASZ.


Ponior,
Myślę ze nawet na standardzie zawieszeniu można gdzieś uderzyć i wtedy sie wymienia lub spawa miskę i wymienia olej i taka osłona zwraca się naprawdę szybko . Nie wiem dokładnie ile waży napisałem około 3 kg. bo trzymałem ja w reku i podnosiłem ja do góry i naprawdę nie sprawiała mi żadnych kłopotów :bigok:

[ Dodano: Nie 06 Gru, 2009 ]
dodam jeszcze tylko tyle ze ta osłona w ASO kosztuje w granicach 700zł


[size=84][color=navy][b]Volkswagen Klub Polska #822#[/b][/color][/size]

____________________

[size=117][color=black][b]KOMBI W DIESLU ....[/b][/color][/size]

racesupport
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 17:22
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: racesupport » pn gru 07, 2009 18:53

ja mam tą płyte u siebie, 3kg to ona nie waży ale z 10kg conajmniej z tym że mi to kompletnie nie przeszkadza, druga sprawa to prześwit się nie zmniejsza a piszą takie bzdury tylko osoby które z tą płytą nie miały nigdy do czynienia... ja zamiast bawić się jakimiś nitami to poprostu przyspawałem 3 nakrętki do podłużnicy i jest bomba :) Troche trzeba jeszcze pociąć ori plastiki i wchodzi pięknie :)

[ Dodano: 13 Gru 2009 12:41 ]
Wracając do tematu, aby podwyższyć przód trzeba szukać sprężyn o numerze 1J0411105AQ 1 pasek fioletowy, i wytrzymuje największe obciążenie 781-840 kg, a tył chyba już wcześniej pisałem pasuje jak ulał z Passata B5 TDI.



Awatar użytkownika
rolmik
naczelny rolnik
naczelny rolnik
Posty: 2637
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:35
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: rolmik » ndz lut 14, 2010 14:22

panowie dołożę się do tematu bo mojemu mk4 brakuje jakieś 5-7 cm żeby ryć po asfalcie
więc jakie sprężyny polecacie na razie bez gleby


były :D http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » ndz lut 14, 2010 14:34

rolmik pisze:panowie dołożę się do tematu bo mojemu mk4 brakuje jakieś 5-7 cm żeby ryć po asfalcie
więc jakie sprężyny polecacie na razie bez gleby
nie jeden by chcial taka glebe. Daj jakies zdjęcie auta.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rolmik
naczelny rolnik
naczelny rolnik
Posty: 2637
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:35
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: rolmik » ndz lut 14, 2010 15:20

poszukaj jest w naszych autach a właśnie gleby nie mam ajak stoi w miejscu to jest wyżej a jak wsiądę to od razu siada :grrr:


były :D http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » ndz lut 14, 2010 16:08

mam ten sam problem, ostatnio wyrwałem przednią dokładkę zderzaka a ta pociągneła nadkola które sie połamały, najgorzej to jak śnieg jest między koła biore bruzde to słychać tylko tłuczenie o podłogę,

Mam pytanie do tych co mają gwitowaną zawieche: Jak wysoko auto stoi na rozkręconym na maxa ? Wyżej niż na standardowym zawieszeniu ? Takto nie byłoby problemu. Zimą max w góre i po problemie...


Sebastian

Awatar użytkownika
saduwa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 826
Rejestracja: wt sie 08, 2006 19:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: saduwa » ndz lut 14, 2010 16:20

sebastian1901 pisze:Mam pytanie do tych co mają gwitowaną zawieche: Jak wysoko auto stoi na rozkręconym na maxa ? Wyżej niż na standardowym zawieszeniu ? Takto nie byłoby problemu. Zimą max w góre i po problemie...
powinien itak stac nizej pisze nawet w opisie ze obniza od do ale glowy niedam bo ktos tam w temacie o mtsie pizal ze mu wyzej stala fura...

jakie masz fele i opony jak 14 to faktycznie stoi nisko



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » ndz lut 14, 2010 16:21

Zależy od gwintu i zakresu regulacji, na jednym bedzie wyżej na innym nizej. Problem moze być w tym, że u mnie po jednej zimie wszystko się zapieka i ciężko ruszyc gwint. (piasek sól, robi swoje). Wiec regulacja to nie jest kwestia 30 min. niestety. Jedna nakręka ruszy a z inna trzeba walczyc dwa dni. :helm:
Ostatnio zmieniony ndz lut 14, 2010 16:21 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » ndz lut 14, 2010 17:19

195/60 R15

Chyba żeby wrzucić jakieś 16 i wyższy profil ? To by go lekko podniosło ?


Sebastian

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: szczep » ndz lut 14, 2010 18:30

sebastian1901 pisze: Mam pytanie do tych co mają gwitowaną zawieche: Jak wysoko auto stoi na rozkręconym na maxa ? Wyżej niż na standardowym zawieszeniu ? Takto nie byłoby problemu. Zimą max w góre i po problemie...
gwint ustawiony max wysoko jest niższy o -30mm od serii :helm:

płyta stalowa niezły bajer tyle że trochę kosztuje :chytry:

już prawie rok śmigam na gwincie i tylko delikatnie przyklepałem korek spustowy miski :hehe: od wahacza do asfaltu gleba na paczkę zapałek czyli miska jest trochę wyżej, większych problemów w poruszaniu się nie ma, auto na zimę nie podnoszone :bigok:



Awatar użytkownika
saduwa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 826
Rejestracja: wt sie 08, 2006 19:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: saduwa » ndz lut 14, 2010 20:03

sebastian1901 pisze:195/60 R15

Chyba żeby wrzucić jakieś 16 i wyższy profil ? To by go lekko podniosło ?
orginalnie bylo 195/65/15

oczywiscie jak dasz 16 z opona 195/60 przykladowo to lekko bedzie wyzej



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » ndz lut 14, 2010 22:04

Kupiłem auto z zimówkami 195/60/15 ale już sie kończą to na przyszły sezon kupie albo 195/65 albo te 16 założe tyle ze opony beda duzo droższe, wcześniej jeździlem mk2 i takich problemow nie bylo bo stał wysoko a teraz czasem musze kawal drogi isc bo autem pod krawężnik nie podjade :grrr:

A co powiecie na rozciąnięcie sprężyn ? Miałoby to jakiś sens ?
myśle że ze 3 cm by wystarczyło zeby głupio nie wyglądało...


Sebastian

Awatar użytkownika
saduwa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 826
Rejestracja: wt sie 08, 2006 19:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: saduwa » pn lut 15, 2010 19:54

podobno niepowinno sie tego robic
ale jak z tym jest to moze ktos by sie wypowiedzial co wina 100% :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości