Nie grzeją świece żarowe GOLF III 1z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
yogipati
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt gru 27, 2005 15:13
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: yogipati » sob lut 06, 2010 18:42

U mnie z kolei jest inny problem...
Przepala mi się bezpiecznik od świec (tak, ten w skrzynce bezpieczników). Sprawa wygląda tak że jeśli odłączę listwę zasilającą od świec i podepnę próbnik to (przy zimnym silniku lub odłączonej wtyczce czujnika) napięcie w listwie jest w 4 punktach. Jeśli podepnę listwę tylko pod 2 świece to są one grzane, jeśli podepnę już 3 to pali bezpiecznik. Czyli wiadomo że jest zbyt duży pobór prądu, ale dlaczego? Czy jest możliwe że świece są nieodpowiednie, tj mają zbyt duży pobór prądu? Nadmieniam że są to świece f-my LUCAS. Zakładałem już nawet większy bezpiecznik, tj 80A, też paliło. Sprawdziłem przekaźnik, podałem napięcie- cyka. Kontrolka też zachowuje się normalnie. Jedyne co przychodzi do głowy do felerne świece. Czy dostępne świece żarowe (beru, bosch, ngk) mają jednakowy pobór prądu?
Bardzo proszę drogich kolegów o pomoc...



gburwygibus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 21:50
Lokalizacja: Poland

Post autor: gburwygibus » sob lut 06, 2010 19:56

Najprawdopodobniej masz przebicie na masę ze świecy i dlatego pali bezpiecznik.
Omomierz do ręki i sprawdzić trzeba oporność pomiędzy świecą, a korpusem silnika.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[url=http://www.przystawach.pl]Agroturystyka Wolimierz[/url]

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob lut 06, 2010 19:59

gburwygibus pisze:Najprawdopodobniej masz przebicie na masę ze świecy i dlatego pali bezpiecznik.
Nawet na pewno.
gburwygibus pisze:Omomierz do ręki i sprawdzić trzeba oporność pomiędzy świecą, a korpusem silnika.
szkoda czasu od razu wymień


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » sob lut 06, 2010 21:00

W tym linku na innym forum Kolega Niuteq wstawił fotki jak może się m.in. kończyć wstawianie coraz większego bezpiecznika. Dajemy tylko o fabrycznie przewidzianej wartości!
Link do fotek



prezessss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 17:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: prezessss » sob lut 13, 2010 17:20

Witam wszystkich serdecznie. Wczoraj jak zwykle odpaliłem golfa III afn i zacząłem odśnieżać ,po kilku minutach zauważyłem ze w środku jest pełno dymu. Szybka akcja,motor off ,maska w gore i gaszenie płomieni na podszybiu. Okazało się ze zjarał się jakiś przekaźnik na podszybiu.I teraz kilka pytan:

1. Czy jest to przekaźnik tylko od świec grzewczych płynu chłodniczego?
2. Czy mogę to zdjąć i jeździć bez?
3. Ma ktoś może jakiś numer tej cześć bo u mnie wiele z tego przekaźnika nie zostało.

Dziękuje za pomoc,pozdrawiam!



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » sob lut 13, 2010 17:36

Numer: 191 911261B; koszt ok.73 €
Jest to przekaźnik tylko od płynu, można odpiąć kable i starannie zaizolować.
To wyposażenie do bardzo zimnych krajów, brak tego skutkuje jedynie dłuższym rozgrzewaniem się silnika, odpalanie pozostaje jak było.
Ostatnio zmieniony sob lut 13, 2010 17:44 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



prezessss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 17:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: prezessss » sob lut 13, 2010 20:12

Zico63b pisze:Numer: 191 911261B; koszt ok.73 €
Jest to przekaźnik tylko od płynu, można odpiąć kable i starannie zaizolować.
To wyposażenie do bardzo zimnych krajów, brak tego skutkuje jedynie dłuższym rozgrzewaniem się silnika, odpalanie pozostaje jak było
Dziękuje za pomoc, zaizolowałem przewody i jest git, jeszcze tylko muszę wymienić jakiś przewód ciśnieniowy co idzie od okolic IC podszybiem do okolic filtra powietrza bo się przepalił



baka8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob lut 06, 2010 12:55
Lokalizacja: Opole

Post autor: baka8 » pn lut 15, 2010 17:12

Witam , parę dni temu wymieniłem u mechanika wszystkie świece żarowe, autko przestało kopcić, i wszystko było super..a od dwóch dni znowu przy porannym rozruchu potrafi zakopcić i zatrząść silnikiem , czyżby znowu spaliły się świece?? co może to powodować??



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn lut 15, 2010 17:59

baka8 pisze:Witam , parę dni temu wymieniłem u mechanika wszystkie świece żarowe, autko przestało kopcić, i wszystko było super..a od dwóch dni znowu przy porannym rozruchu potrafi zakopcić i zatrząść silnikiem , czyżby znowu spaliły się świece?? co może to powodować??
Ano powypinaj wtyczki ze siec i sprawdż zaróweczką .Jeden biegun do plusa aku drugi do świecy.Ta metoda czasami zawodzi jak świeca ma wewnętrzne zwarcie bo żarówka świeci pomimo spalonej świecy ale zdarza się to raczej żadko .Albo jedż do tego który to robił niech sprawdzi


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
wojtek06061989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr lut 10, 2010 23:36
Lokalizacja: Kotuń
Kontakt:

Post autor: wojtek06061989 » wt mar 30, 2010 20:07

Koledzy proszę pomóżcie mam następujący problem od jakiegoś czasu mam duze problemy z odpaleniem taty golfa III TDI zauważyłem ze nie grzeje świec ponieważ kontrolka tylko mignie i nic więcej, świece sprawdziłem są ok VAG wywala błąd czujnika temp. płynu chłodzącego kupiłem nowy i to samo czujnik sprawdziłem i wynika ze jest dobry za równo stary jak i nowy, przekaźnik 103 raczej też dobry gdyż załącza normalnie gdy wypnę wtyczkę z czujnika i wtedy normalnie kontrolka pokazuje grzanie świec i auto pali normalnie, ale gdy włożę wtyczkę to już przekaźnik nie rusza.... co robić?



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt mar 30, 2010 21:59

swiece grzeja przy temp ponizej 5 stopnie bodajze.
podmien czujnik z innego auta i zobaczysz czy tez wyrzuci blad.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
A_X_E
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pt paź 02, 2009 16:09
Lokalizacja: gorzow Wlkp
Kontakt:

Post autor: A_X_E » wt mar 30, 2010 22:05

Kolego ciepło sie robi zaczekaj na mrozy po -5 i znów bęzdzie grzać teraz nawet mój mk2 nie grzeje świec bo jest juz ciepełki;p



Sylka801
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob mar 27, 2010 02:27
Lokalizacja: Wielka Brytania

Post autor: Sylka801 » śr mar 31, 2010 01:22

Czesc mam proble wiec mam Mk 4 1.9 TDI niby wszytsko ok ale niechce odpalic za 1 ,2, czasami 3 gdy auto stoi cala noc np i jest np. .3 st. niewspomne o - ja silnik jest cieply odpala normalnie bez problemu niestety jestem w anglii i niemam kogo zapytac??czy to swiece??? pozdrawiam



Awatar użytkownika
wojtek06061989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr lut 10, 2010 23:36
Lokalizacja: Kotuń
Kontakt:

Post autor: wojtek06061989 » śr mar 31, 2010 07:18

koledzy ale to mi się dzieje juz od dłuższego czasu tyle ze zima to było sporadycznie.... teraz już kupiłem trzeci czujnik i to samo.... a raczej to normalne nie jest bo uwirzcie nie daje sie odpalić auta dopiero po bardzo bardzo długim kręceniu odpala i wtedy jest kupa dymu i na początku aż telepnie fura. nigdy tak nie było



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości