PaSsat 2.0 TDI 16v 140Km BKP nie Odpala!!!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Paweł Włodek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 20:24

PaSsat 2.0 TDI 16v 140Km BKP nie Odpala!!!!!

Post autor: Paweł Włodek » pn lut 15, 2010 13:31

Witam kolega ma taki problem jechał samochodem wóz zgasł i nie moze zapalić.Ma dwa błedy: :ZASILANIE POMPOWTYRSKIWACZY GR A PRZERWA ZWARCIE Z MASĄ.PRZEKAZNIK GŁÓWNY J-271 USTERKA ELEKTRYCZNA W ODWODZIE PRĄDOWYM ZWARCIE Z MASĄ{SPORADYCZNY}BŁEDY SIE KASUJA PO PRÓBIE ODPALENIA ODRAZU WYSKAKUJĄ.PROSZE O POMOC MOZE KTOS MIAŁ TAKI PRZYPADEK Z GÓRY DZIEKUJE....


Gazo_gti kr

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn lut 15, 2010 15:21

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=49192

Coś z pompkami masz u siebie nie tak ... chwilę poczytałem i wynika ,że zaliczył padakę ... ale poczytaj dokładniej -- podpytaj przy okazji kolegów. :pub: powodzonka


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn lut 15, 2010 15:28

Haki pisze: Coś z pompkami masz u siebie nie tak ...
zbyt pochopne wnioski wyciągasz, to jeszcze o niczym nie świadczy, może być coś nie tak z okablowaniem pompek, może nawet jakiś przewód się odłączył od elektromagnesu - te błędy na to właśnie by wskazywały
Ostatnio zmieniony pn lut 15, 2010 15:29 przez doggie, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn lut 15, 2010 15:36

mettenos pisze:
Haki pisze: Coś z pompkami masz u siebie nie tak ...
zbyt pochopne wnioski wyciągasz, to jeszcze o niczym nie świadczy, może być coś nie tak z okablowaniem pompek, może nawet jakiś przewód się odłączył od elektromagnesu - te błędy na to właśnie by wskazywały
Mettenos :bajer: ja niczego nie wyciągam pochopnie - napisałem tylko co na szybko wyczytałem. A ,że z pompkami nie tak - to Twoje spostrzeżenia - również się zaliczają do błędu jaki podał kolega...

Pozdro :pub:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn lut 15, 2010 15:38

Paweł Włodek, o ile się nie mylę VAG-iem w 01-silnik w bloku pomiarowym 018 trzeba sprawdzić status elektrozaworów pompek - jak będzie zerwany kabel to powinno wujść, chyba że się mylę to niech mnie ktoś poprawi



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn lut 15, 2010 15:48

mettenos pisze:Paweł Włodek, o ile się nie mylę VAG-iem w 01-silnik w bloku pomiarowym 018 trzeba sprawdzić status elektrozaworów pompek - jak będzie zerwany kabel to powinno wujść, chyba że się mylę to niech mnie ktoś poprawi
Potwierdzam ... tam się to znajduje.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Paweł Włodek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 20:24

Post autor: Paweł Włodek » pn lut 15, 2010 15:51

dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi będziemy coś grzebać


Gazo_gti kr

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn lut 15, 2010 15:52

na początek pokrywa zaworów do góry i sprawdzić czy z okablowaniem jest wszystko OK



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » wt lut 16, 2010 00:10

Twoje objawy i błąd z VAG-a to na 100% padnięta jedna z pompek.
Sprawdzisz to w bardzo prosty sposób za pomocą zwykłego miernika elektrycznego.

Zdemontuj pokrywę zaworową, wyjmij wtyczki instalacji z pompo-wtryskiwaczy i za pomocą miernika ustawionego na oporność sprawdź czy na pinach wychodzących z pompek nie ma zwarcia do masy i czy każda pompka ma oporność na swoich pinach.

Z doświadczenia wiem że jak padnie pompka to silnik przestaje chodzić, a jak jest zwarcie w instalacji elektrycznej pod pokrywą zaworową pompo-wtryskiwaczy to silnik kuleje, kopci i nie ma mocy.

Jeśli znajdziesz już pompkę która ma zwarcie do masy ( lub brak oporności na pinach) to wyjmij wtyczkę z tej pompki, załóż wtyczki na pozostałe trzy pompki, załóż pokrywę zaworową przyduś ją ręką , a dróga osoba niech zapali auto. jeśli auto zapali to już wiesz co padło.

[ Dodano: 15 Lut 2010 23:15 ]
Jeszcze dwie żeczy.

1. Auto nie zapala jak padnie pompka ponieważ ECU nie dopuszcza aby DPF zapchał się sadzą lub niespalonym olejem napędowym.

2. To żadna nowość lub odosobniony przypadek twoja padnięta pompka - to choroba passatów i silników TDI 2.0 zarówno w VW jak i tych montowanych w audi.

[ Dodano: 15 Lut 2010 23:20 ]
I jeszcze jedno - VAG-iem nic nie sprawdzisz ani w grupie 13 ani w 23 ponieważ te pomiary są dokonywane na pracującym silniku i są to korekcje w stosunku do odchylenia od normy czyli stanu wzorcowego.

W takim przypadku gdy silnik nie odpala i jest błąd na pompkę to tylko miernik i pomiar oporności lub jeśli posiadasz i umiesz obsługiwać to idealny byłby oscyloskop.
Ostatnio zmieniony wt lut 16, 2010 00:15 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości