urwany regulator pompy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krissst
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lut 25, 2008 16:30
Lokalizacja: Myślenice

urwany regulator pompy

Post autor: krissst » sob lut 13, 2010 14:04

witam sprawa wyglada tak
Obrazek
czerwonymi strzałkami zaznaczyłem śrube od obrotów która mi sie urwała przy dokrecaniu, i kawałek zostal w pompie (urwała sie na wysokosci oringu uszczelniajacego) macie jakies patenty jak ja wykrecic?



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » sob lut 13, 2010 14:46

Możesz nawiercić śrubę i wkręcić w nią wykrętak (ma lewy gwint i im bardziej się wkręca tym mocniej wykręca śrubę) jedyny kłopot polega na tym że otwór musisz nawiercić jak najbardziej osiowo. Można to robić na założonej pompie jednak bezpieczniej jest ją wyjąć wtedy masz dużo szersze pole manewru



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lut 13, 2010 14:56

Ja bym nie ryzykował, bo zawsze jakieś opiłki mogą się dostać do środka, najlepiej jest zdjąć górę pompy i normalnie ją wykręcić kombinerkami.

Pozatym będziesz widział ile ta śruba wystaje do środka, zmierzysz sobie i będziesz wiedział ile nową wkręcić, tak, żeby nie mieć problemów przy odpalaniu. Przy okazji można uszczelnić oś gazu bo to najczęstsze miejsce, w którym pojawiają się wycieki.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lut 13, 2010 15:27

t0mal pisze:Ja bym nie ryzykował, bo zawsze jakieś opiłki mogą się dostać do środka, najlepiej jest zdjąć górę pompy i normalnie ją wykręcić kombinerkami.

Pozatym będziesz widział ile ta śruba wystaje do środka, zmierzysz sobie i będziesz wiedział ile nową wkręcić, tak, żeby nie mieć problemów przy odpalaniu. Przy okazji można uszczelnić oś gazu bo to najczęstsze miejsce, w którym pojawiają się wycieki.
Tylko tak... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
krissst
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lut 25, 2008 16:30
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: krissst » pn lut 15, 2010 14:40

to wole juz nawiercic... ostanio jak zdejmowałem pokrywe pompy to sos sie stało i nie działała potem...



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lut 15, 2010 14:49

to wole juz nawiercic
Jak wióra polecą do pompy,to będziesz miał po pompie na 100% :bajer: ...
krissst pisze:ostanio jak zdejmowałem pokrywe pompy to sos sie stało i nie działała potem...
Więc jak się nie znasz,to wieź do pompiarza :chytry: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » pn lut 15, 2010 15:13

Przerabialem to :crazy: z tym, ze to nie jest sruba jak widze od obrotow a od dawki paliwa.Ja udalem sie do serwisu 120km od mego miasta, tutaj temat ze zdjeciem ile z tej sruby zostalo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=303781
Ostatnio zmieniony pn lut 15, 2010 15:14 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 15 gości