Nie wiem czy tak bedzie dobrze. Jeden pasek napędza alternator, z drugiego koła przy silniku napędzisz pompę wspomagania, a pompa wody? Te pompy muszą być chyba napędzane jedny paskiem.marceliii pisze:chyba że zostawioć tak jak jest , a po założeniu pompy założyć krótszy pasek który z drugiego koła pasowego będzie zasilał tylko pompe wspomagtania.
[mk2] Montaż wspomagania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
masz dwa paski
1-napedzany jest z walu pompa wody i alternator
2-napedzany jest z wału i leci tylko na pompe wspomagania z tym ze kolko od walu ma redukcje zeby ten pasek mozna bylo zalozyc
musisz miec kolo pasowe wału z wyjsciem na drugi pasek
masz mocowanie pompy wspomagania w blok co sie przykreca??
1-napedzany jest z walu pompa wody i alternator
2-napedzany jest z wału i leci tylko na pompe wspomagania z tym ze kolko od walu ma redukcje zeby ten pasek mozna bylo zalozyc
musisz miec kolo pasowe wału z wyjsciem na drugi pasek
masz mocowanie pompy wspomagania w blok co sie przykreca??
No mam te koło pasowe z wału z drugim troche mniejszym , i chyba tak zostawie że z niego poleci tylko na pompe wspomagania , chyba tam prękość zbyt dużego znaczenia niema .
Mam właśnie mocowane wspomaganie na łapie , tylko juz sie gubie z tymi rozwiązaniami jak to ma być w rzeczywistości , bo troche jest a nie wiem jak ma być orginalnie .
Mam właśnie mocowane wspomaganie na łapie , tylko juz sie gubie z tymi rozwiązaniami jak to ma być w rzeczywistości , bo troche jest a nie wiem jak ma być orginalnie .
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 585 gości