Slabe, znikajace ogrzewanie w mk2 1.8
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Slabe, znikajace ogrzewanie w mk2 1.8
problem jest nastepujacy, ogrzewanie jakie takie najczesciej jest, ale np gdy sie przeciagne golfa to calkowicie znika i dopiero jak stane i potrzymam tak 2.5 - 3 tys. obrotow to sie pojawi i potem troche spadnie, ale letnie przynajmniej zostanie.
temperature trzyma dobrze zawsze, wymienilem termostat, korki ze 3 sprawdzalem, zbiorniczek, ale caly czas jakies dziwne rzeczy sie dzieje. co jakis czas wyrzuca wode, nawet jak cisnienia w ukladzie juz nie ma.
problem jest na to wychodzi z cisnieniem w ukladzie, raz jak grzebalem cos z korkiem i dolewalem plynu to nagle pojawilo sie ogrzewanie takie, ze palilo prawie po rekach, ale to jednorazowo, bo potem znow gdzie zniknelo.
generalnie ogrzewanie raz jest w miare dobre, raz slabe, a raz prawie w ogole go nie ma.
temperature trzyma dobrze zawsze, wymienilem termostat, korki ze 3 sprawdzalem, zbiorniczek, ale caly czas jakies dziwne rzeczy sie dzieje. co jakis czas wyrzuca wode, nawet jak cisnienia w ukladzie juz nie ma.
problem jest na to wychodzi z cisnieniem w ukladzie, raz jak grzebalem cos z korkiem i dolewalem plynu to nagle pojawilo sie ogrzewanie takie, ze palilo prawie po rekach, ale to jednorazowo, bo potem znow gdzie zniknelo.
generalnie ogrzewanie raz jest w miare dobre, raz slabe, a raz prawie w ogole go nie ma.
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc135/M4YST3R/sigm4yst3r.gif[/img]
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
kolego pierw odpowietrz dokładnie układ chłodzenia, zagrzej silnik na postoju aż do włączenia wentylatora, potem jak przestygnie uzupełnij ubytek płynu, a jak to nie pomoże to, jak wywala płyn przez zbiorniczek to masz już uszczelkę pod głowicą do wymiany.
Uszczelka traciła szczelność miedzy kanałem wodnym a cylindrem, spaliny dostają się do układu chłodzenia zapowietrzając go, a przy tym rośnie ciśnienie płynu i wywala go zbiorniczkiem.
Częstym objawem tego jest bomblowanie ze zbiorniczka na ciepłym silniku.
Przerabiałem to u siebie już 2 razy
Uszczelka traciła szczelność miedzy kanałem wodnym a cylindrem, spaliny dostają się do układu chłodzenia zapowietrzając go, a przy tym rośnie ciśnienie płynu i wywala go zbiorniczkiem.
Częstym objawem tego jest bomblowanie ze zbiorniczka na ciepłym silniku.
Przerabiałem to u siebie już 2 razy
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2010 03:10 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.
uklad oczywiscie odpowietrzalem i to sporo razy juz. kolega w mk3 1.6 tez takie jaja miewa u siebie.prezesso pisze:kolego pierw odpowietrz dokładnie układ chłodzenia, zagrzej silnik na postoju aż do włączenia wentylatora, potem jak przestygnie uzupełnij ubytek płynu, a jak to nie pomoże to, jak wywala płyn przez zbiorniczek to masz już uszczelkę pod głowicą do wymiany.
Uszczelka traciła szczelność miedzy kanałem wodnym a cylindrem, spaliny dostają się do układu chłodzenia zapowietrzając go, a przy tym rośnie ciśnienie płynu i wywala go zbiorniczkiem.
Częstym objawem tego jest bomblowanie ze zbiorniczka na ciepłym silniku.
Przerabiałem to u siebie już 2 razy
co do uszczelki, gdyby to ona walnela to nie dzialo by sie to caly czas? i jakos mozna sie upewnic czy to napewno ona? w sumie to nie problem z tym zrobic, ale jednak wole byc pewnym, bo juz wiele rzeczy zawiodlo
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc135/M4YST3R/sigm4yst3r.gif[/img]
Witam takie jaja mogą tez wystąpić kiedy masz pękniętą głowice, sprawdź cy w oleju nie masz płynu chłodniczego bo inaczej zatrze ci się,
[ Dodano: 12 Lut 2010 15:56 ]
w golfie MK3 jest chyba podobnie
[ Dodano: 12 Lut 2010 15:59 ]
wiem Ze głowicę czy pęknięta sprawdzają pod ciśnieniem gorącą wodą
z tego co wiem o passacie b3 1.8 8v to układ chłodzenia sam się odpowietrza a po przejażdżce tylko stan uzupełniasz i tyleprezesso pisze: odpowietrz dokładnie układ chłodzenia
[ Dodano: 12 Lut 2010 15:56 ]
w golfie MK3 jest chyba podobnie
[ Dodano: 12 Lut 2010 15:59 ]
wiem Ze głowicę czy pęknięta sprawdzają pod ciśnieniem gorącą wodą
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
M4YST3R, kolego jak moze ci wywalac wode jak nie masz cisnienia w ukladzie??? tak napisales...????? dla mnie to nie pojete.... korki , bawiles sie z nimi czy zmieniles na nowe??? i co rozumiesz przez te slowa ", gdyby to ona walnela to nie dzialo by sie to caly czas?"" a co oznaka walnietej uszczelki jest tylko i wylacznie jeden babelek powietrza ??? najmocniej przepraszam jesli cos zle zrozumialem ... czasami przy 2 broi ten maly termostat ,czy co to tam jest, znajduje sie to na wezu ktory idzie do nagrzewnicy. ale wydaje mi sie ze wowczas by ci wody nie wywalala....
Ostatnio zmieniony ndz lut 14, 2010 23:44 przez macpat1, łącznie zmieniany 1 raz.
macpat1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości