1Z+ wtryski ASV\AFN+chip lub bez Wykresy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1Z+ wtryski ASV\AFN+chip lub bez Wykresy
Prosił bym osoby które wykonywały takie przeróki u siebie tzn wtryski do 1Z z Afna lub asV po sofcie bądz tez przed z góry dziękuje,punkciki poleca, prosił bym również o napisanie przebiegu autka.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
-
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lut 23, 2008 00:51
- Lokalizacja: Warmia i Mazury NO/NNI/NDZ/NOS/NIL
- Kontakt:
Powiem Ci ze auto nie rowne autowi Wszystko zalezy od stanu twojego silnika oraz od stanu jego podzespołów... Jeden bedzie mial 300tys i bedzie mial w serii 100km a drugi bedzie mial 200tys i bedzie mial w serii 94km, i juz bedziesz mial różnice przy chipiearturkw pisze:Prosił bym osoby które wykonywały takie przeróki u siebie tzn wtryski do 1Z z Afna lub asV po sofcie bądz tez przed z góry dziękuje,punkciki poleca, prosił bym również o napisanie przebiegu autka.
Najlepiej podlacz golfa pod Vaga zrob mu logi (jak bedize cos nie tak to napraw to) i dopiero jedz na hamownie i działaj
"Miałem kiedyś ja malucha lecz przesiadlem z niego sie... teraz Golfiem 3 śmigam"
ja mam u ciebie 290 000 i moc trzyma i nie kopci:) zapodałem juz wtryski ASV ale jeszcze nie odpalałem autka:)
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
-
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
- Lokalizacja: Łęczyca
- Kontakt:
Golf III Variant, silnik 1Z, niestety seria nie hamowanaarturkw pisze:Prosił bym osoby które wykonywały takie przeróki u siebie tzn wtryski do 1Z z Afna lub asV po sofcie bądz tez przed z góry dziękuje,punkciki poleca, prosił bym również o napisanie przebiegu autka.
-wycięty kat + wtryski AFN = 101KM 229Nm
-wycięty kat + wtryski AFN + chip = 120KM 279Nm
-wycięty kat + wtryski AFN + zaślepiony EGR + turbina AFN + chip (korekta) = 130KM 313Nm
przebieg auta - 230000km
a tu wykresik:
Ostatnio zmieniony sob lut 13, 2010 17:23 przez michszym11970, łącznie zmieniany 2 razy.
jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
a powiedz mi kolego duzo jest roboty z taką modyfikacją? zeby zmienic turbo ze zminna geometria(vnt)?michszym11970 pisze:-wycięty kat + wtryski AFN + zaślepiony EGR + turbina AFN + chip (korekta) = 130KM 313Nm
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
-
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
- Lokalizacja: Łęczyca
- Kontakt:
z montażem tej turbinki akurat nie ma dużo roboty, wszystko praktycznie pasuje bez żadnych przeróbek, większym problemem chyba jest kupić turbinę w dobrym stanie, ja się trochę naszukałem, wszystko oprócz chipa robiłem u siebie w garażu, ale do rzeczy:arturkw pisze:a powiedz mi kolego duzo jest roboty z taką modyfikacją? zeby zmienic turbo ze zminna geometria(vnt)?
Potrzebne części:
- turbina (ja mam z Sharana AFN)
- przewód dopływu oleju AFN
- przewód odpływu oleju AFN
- kolektor wydechowy (z Passata AWX, z Sharana niestety nie pasował)
- flansza wydechu AFN
Przerobić musiałem tylko wydech tzn.przespawać samą flanszę od AFN, ponieważ w 1Z jest inna, no i przekręcałem "gorącą" muszlę przy turbinie o 120 stopni, żeby dopływ oleju był pionowo (w Sharanie była trochę inaczej ułożona ta turbina), przy okazji wyczyściłem kierowniczki w niej. Przed montażem odrazu zaślepiłem EGR i wyczyściłem kolektor ssący. Do sterowania VNT wykorzystałem zaworek, który dotychczas sterował EGR-em (przy 1Z w nim już jest podciśnienie potrzebne do sterowania VNT) tzn. wężyk który szedł do EGR podłączyłem do gruszki turbiny, natomiast wtyczkę, która była oryginalnie przy tym zaworku odpiąłem, a podpiąłem tą która wcześniej była przy starym metalowym zaworku, krótko mówiąc zamieniłem wtyczki - sterowanie EGR ze sterowaniem turbiny, to wszystko od strony mechanicznej i elektrycznej. Dalej tylko korekta softu i można śmigać
tak to u mnie wyglądało, niestety mam tylko te zdjęcia:
Ostatnio zmieniony ndz lut 14, 2010 00:59 przez michszym11970, łącznie zmieniany 1 raz.
jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
czyli mniej wiecej na podobnej zasadzie bedzie działac turbinka z AWXa? cos podobnego mozna wymodziC?
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
-
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
- Lokalizacja: Łęczyca
- Kontakt:
jeśli chodzi o podłączenie sterowania, to jest tak samo, jak z turbinką AFN, ale turbina AWX jest większa i potrzebuje trochę czasu żeby się rozkręcić, przez co będzie trochę większy lag (gorszy dół), ale góra lepsza, poza tym może pojawić się problem ze sprzęgłem, no chyba, że planujesz jakieś większe mody (np.większa pompa wtryskowa, wtryski, mocne sprzęgło), przy większej turbinie trzeba dolać trochę więcej paliwka, żeby ją "bujnąć", a pompa i wtryski 1Z są trochę za słabearturkw pisze:czyli mniej wiecej na podobnej zasadzie bedzie działac turbinka z AWXa? cos podobnego mozna wymodziC?
Ostatnio zmieniony ndz lut 14, 2010 08:37 przez michszym11970, łącznie zmieniany 1 raz.
jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
mhm narazie mam wtryski od asv i zobaczymy co po modzie wyjdzie, ale kiedys kto wie kto wie mozw pompa 10 bo 11 to juz hard jakies wtryski 216 i turbo awx i moze te 160 sie uzyska
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Mam pytanie a czy turbina z silnika 2,5 TDi ze zmienną geometrią nadała by się, czy jest za duża, współpracowała by z wtryskami 0,216, program i zmodyfikowanym układem dolotowym chodzi mi o większy interculer i przybyło by trochę rur do nadmuchania czy turbo dziura była by duża? Nie orientuje się zbytnio bo posiadam 1Z ale w audi 80 na przepławce Boscha (golfy mają inną?) słyszałem ze nie da się włożyć VNT do niego odnośnie sterowania a tu tak czytam i takie proste się wydaje zwykła zamiana węży.
Czysty Kopciuch:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... bb#2691347
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... bb#2691347
1Z+ wtryski ASV\AFN+chip lub bez Wykresy
Witam,tez podlaczam sie do tematu,i mam pytanie:ile tuner sobie policzy za zmiane sterowania turbina z vg na vnt?
Sprzedam TURBOSPRĘŻARKA 038253019N w idealnym stanie
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
1Z+ wtryski ASV\AFN+chip lub bez Wykresy
tiaktoi, tyle ile za program bo to praktycznie zadna roznica
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Re: 1Z+ wtryski ASV\AFN+chip lub bez Wykresy
tiaktoi, takie rzeczy robi sie samemu a tuner tylko zmienia w sofcie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 27 gości