TDI ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lut 14, 2010 12:47

passatgl5,
daj log 011 od 1300obr to powiem Ci, czy jest sens regulować



perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: perki » ndz lut 14, 2010 13:09

to na 4 biegu sie loguje? bo w kilku tematach widzialem ze na 3 logowac pisza ;>



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lut 14, 2010 13:26

3,4,5 .... zależy na którym możesz :grin:



Awatar użytkownika
passatgl5
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 544
Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
Lokalizacja: Bielsko/Kraków
Kontakt:

Post autor: passatgl5 » ndz lut 14, 2010 14:36

damcio151 pisze:passatgl5,
daj log 011 od 1300obr to powiem Ci, czy jest sens regulować
Zapodaje logi poniżej, grupa 8 i 11. Dodam tylko ze po czyszczeniu bardzo głośny zrobił sie zawór Blow-off prawie jak w subaru :panna: a podczas logowania miedzy 3000 a 4200 powiedzmy zdławiło go i dymił jak ikarus ale to juz sam oceń i dzieki z góry za pomoc aha i jak w miare równomiernie dodaje mu sie gazu to dość tak nawet ciagnie a przy pełnym obciążeniu odrazu notlauf, nie wiem juz co z tym począć, miałem cichą nadzieje ze czyszczenie pomoże

008
http://rtnet.pl/vaglog/byner_6685.html

011
http://rtnet.pl/vaglog/byner_6686.html

p.s.
Takie błędy były przed czyszczeniem:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-00 - -

Wymieniona została przepływka i wyczyszczona turbina i teraz ma taki błąd:

1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Ostatnio zmieniony ndz lut 14, 2010 14:40 przez passatgl5, łącznie zmieniany 3 razy.


Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » ndz lut 14, 2010 15:23

Potężne przeładowanie. Jeżeli sztanga działa ok > no to chłopaki od czyszczenia będą to jeszcze raz rozbierać, bo pierścień odwrotnie pozakładali > jak by wiedzieli to by zobie zaznaczyli strony. Regulacja sztangi nic nie da, chć po każdym czyszczeniu jest wskazane to zrobić.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lut 14, 2010 15:30

przecież Ty to logowałeś na 2 biegu :crazy:



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » ndz lut 14, 2010 15:32

AA i jeszcze: 17664 - Engine Coolant Temp > skoro teraz go nie ma to ktoś odpinał wtyczkę z czujnika cieczy na włączonym zapłonie.
17964 - Charge Pressure Negative Deviation > niedoładowanie > nieszczelność w układzie sprężania powietrza.

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground > nie napisałeś czy to były błędy powracające po skasowaniu > jeżeli ten wracał to mogła być przerwa na wtyczce przepływki albo faktycznie ona padła > ale konieczny jest log 003.



Awatar użytkownika
passatgl5
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 544
Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
Lokalizacja: Bielsko/Kraków
Kontakt:

Post autor: passatgl5 » ndz lut 14, 2010 15:40

dzieki za info. Wykonam nowe logi. A powiedzcie mi taka rzecz, glosna praca BOV jest zwiazana z przeladowaniem tak? Wczesniej w ogole nie bylo go slychac...


Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » ndz lut 14, 2010 17:02

passatgl5 pisze:glosna praca BOV jest zwiazana z przeladowaniem tak?
Dokładnie.
Tylko wzrasta ono gwałtownie > dużo więcej można zobaczyć jak log jest robiony na 3 lub najlepiej na 4 biegu.
Poziom 2500Mbar to granica krytyczna dla zwykłego orurowania powietrznego> może zetrzelić rury z obejm i grozi pęknięciami na odcinkach gumowych. Więc twój BOV ma co wywalać.



Awatar użytkownika
passatgl5
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 544
Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
Lokalizacja: Bielsko/Kraków
Kontakt:

Post autor: passatgl5 » ndz lut 14, 2010 17:45

tak tez wlasnie myslalem i tak sie dzieje od samego poczatku zaraz po czyszczeniu hmmm :-k


Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » ndz lut 14, 2010 18:34

No ale właśnie > nie popatrzyłem dokładnie a ty kolego masz silnik 1Z-kę > tam jest tylko zawór WG > podczs czyszczenia nic raczej nie można źle poskładać > tylko log i regulacja zostaje > ewentualnie sprawdzenie zaworka N75 i układu ciśnieniowego (może kolejności pomylili).



Awatar użytkownika
passatgl5
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 544
Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
Lokalizacja: Bielsko/Kraków
Kontakt:

Post autor: passatgl5 » ndz lut 14, 2010 20:54

ja mam 1Z'etora ale problem jest u brata w MK4 ALH. 1Z jest kochany i bezproblemowy. podobnie jak AGR w MK4 ale ALH juz bardziej podatny na awarie. A w moim 1Zetku mam do wymiany N75 i o tym wiem bo juz raz go zmienialem i wytrzymał 1,5 roku i znowu notlauf przy 120 a po zmianie zaworka leciał pod 190 co widac na foczce w moim temacie na str. 3 :bajer:

[ Dodano: 15 Lut 2010 21:48 ]
porobiłem logi na 4 i 5 biegu - zamieszcze za chwil kilka.
Sprawa numer jeden:
Pompka podcisnieniową sprawdzalem dzialnie gruchy + sztangi + turbiny i dziala płynnie i podcisnienie jakie trzebabylo wytworzyc zeby zeszla do dolu to niecałe 0,5 bar. wiec mysle ze jest gites
Sprawa numer 2:
Czy jak sztanga jest na samym dole to dzwignia od turbiny ma sie oprzec na ograniczniku???

[ Dodano: 15 Lut 2010 22:27 ]
zamieszczam logi na 4 biegu:

http://rtnet.pl/vaglog/byner_6740.html

http://rtnet.pl/vaglog/byner_6741.html

oprócz tego wykonałem logi na 5 biegu plus logi w czasie jazdy po expresie:

http://rtnet.pl/vaglog/byner_6743.html

http://rtnet.pl/vaglog/byner_6744.html

http://rtnet.pl/vaglog/byner_6745.html

http://rtnet.pl/vaglog/byner_6746.html
Ostatnio zmieniony pn lut 15, 2010 23:30 przez passatgl5, łącznie zmieniany 7 razy.


Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lut 15, 2010 23:37

trochę się kierowniczki przycinają przy obciążeniu ... psiknij penetrującym i rozruszaj porządnie



Awatar użytkownika
passatgl5
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 544
Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
Lokalizacja: Bielsko/Kraków
Kontakt:

Post autor: passatgl5 » pn lut 15, 2010 23:39

1. Dzwignia od turbo ma sie oprzec na ograniczniku?
2. Myslisz ze psikniecie pomoze??


Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości