TDI ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- passatgl5
- Gadatliwa bestia
- Posty: 544
- Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
- Lokalizacja: Bielsko/Kraków
- Kontakt:
Zapodaje logi poniżej, grupa 8 i 11. Dodam tylko ze po czyszczeniu bardzo głośny zrobił sie zawór Blow-off prawie jak w subarudamcio151 pisze:passatgl5,
daj log 011 od 1300obr to powiem Ci, czy jest sens regulować

008
http://rtnet.pl/vaglog/byner_6685.html
011
http://rtnet.pl/vaglog/byner_6686.html
p.s.
Takie błędy były przed czyszczeniem:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-00 - -
Wymieniona została przepływka i wyczyszczona turbina i teraz ma taki błąd:
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Ostatnio zmieniony ndz lut 14, 2010 14:40 przez passatgl5, łącznie zmieniany 3 razy.
Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
AA i jeszcze: 17664 - Engine Coolant Temp > skoro teraz go nie ma to ktoś odpinał wtyczkę z czujnika cieczy na włączonym zapłonie.
17964 - Charge Pressure Negative Deviation > niedoładowanie > nieszczelność w układzie sprężania powietrza.
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground > nie napisałeś czy to były błędy powracające po skasowaniu > jeżeli ten wracał to mogła być przerwa na wtyczce przepływki albo faktycznie ona padła > ale konieczny jest log 003.
17964 - Charge Pressure Negative Deviation > niedoładowanie > nieszczelność w układzie sprężania powietrza.
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground > nie napisałeś czy to były błędy powracające po skasowaniu > jeżeli ten wracał to mogła być przerwa na wtyczce przepływki albo faktycznie ona padła > ale konieczny jest log 003.
- passatgl5
- Gadatliwa bestia
- Posty: 544
- Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
- Lokalizacja: Bielsko/Kraków
- Kontakt:
dzieki za info. Wykonam nowe logi. A powiedzcie mi taka rzecz, glosna praca BOV jest zwiazana z przeladowaniem tak? Wczesniej w ogole nie bylo go slychac...
Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Dokładnie.passatgl5 pisze:glosna praca BOV jest zwiazana z przeladowaniem tak?
Tylko wzrasta ono gwałtownie > dużo więcej można zobaczyć jak log jest robiony na 3 lub najlepiej na 4 biegu.
Poziom 2500Mbar to granica krytyczna dla zwykłego orurowania powietrznego> może zetrzelić rury z obejm i grozi pęknięciami na odcinkach gumowych. Więc twój BOV ma co wywalać.
- passatgl5
- Gadatliwa bestia
- Posty: 544
- Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
- Lokalizacja: Bielsko/Kraków
- Kontakt:
tak tez wlasnie myslalem i tak sie dzieje od samego poczatku zaraz po czyszczeniu hmmm 

Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala
- passatgl5
- Gadatliwa bestia
- Posty: 544
- Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
- Lokalizacja: Bielsko/Kraków
- Kontakt:
ja mam 1Z'etora ale problem jest u brata w MK4 ALH. 1Z jest kochany i bezproblemowy. podobnie jak AGR w MK4 ale ALH juz bardziej podatny na awarie. A w moim 1Zetku mam do wymiany N75 i o tym wiem bo juz raz go zmienialem i wytrzymał 1,5 roku i znowu notlauf przy 120 a po zmianie zaworka leciał pod 190 co widac na foczce w moim temacie na str. 3
[ Dodano: 15 Lut 2010 21:48 ]
porobiłem logi na 4 i 5 biegu - zamieszcze za chwil kilka.
Sprawa numer jeden:
Pompka podcisnieniową sprawdzalem dzialnie gruchy + sztangi + turbiny i dziala płynnie i podcisnienie jakie trzebabylo wytworzyc zeby zeszla do dolu to niecałe 0,5 bar. wiec mysle ze jest gites
Sprawa numer 2:
Czy jak sztanga jest na samym dole to dzwignia od turbiny ma sie oprzec na ograniczniku???
[ Dodano: 15 Lut 2010 22:27 ]
zamieszczam logi na 4 biegu:
http://rtnet.pl/vaglog/byner_6740.html
http://rtnet.pl/vaglog/byner_6741.html
oprócz tego wykonałem logi na 5 biegu plus logi w czasie jazdy po expresie:
http://rtnet.pl/vaglog/byner_6743.html
http://rtnet.pl/vaglog/byner_6744.html
http://rtnet.pl/vaglog/byner_6745.html
http://rtnet.pl/vaglog/byner_6746.html

[ Dodano: 15 Lut 2010 21:48 ]
porobiłem logi na 4 i 5 biegu - zamieszcze za chwil kilka.
Sprawa numer jeden:
Pompka podcisnieniową sprawdzalem dzialnie gruchy + sztangi + turbiny i dziala płynnie i podcisnienie jakie trzebabylo wytworzyc zeby zeszla do dolu to niecałe 0,5 bar. wiec mysle ze jest gites
Sprawa numer 2:
Czy jak sztanga jest na samym dole to dzwignia od turbiny ma sie oprzec na ograniczniku???
[ Dodano: 15 Lut 2010 22:27 ]
zamieszczam logi na 4 biegu:
http://rtnet.pl/vaglog/byner_6740.html
http://rtnet.pl/vaglog/byner_6741.html
oprócz tego wykonałem logi na 5 biegu plus logi w czasie jazdy po expresie:
http://rtnet.pl/vaglog/byner_6743.html
http://rtnet.pl/vaglog/byner_6744.html
http://rtnet.pl/vaglog/byner_6745.html
http://rtnet.pl/vaglog/byner_6746.html
Ostatnio zmieniony pn lut 15, 2010 23:30 przez passatgl5, łącznie zmieniany 7 razy.
Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala
- passatgl5
- Gadatliwa bestia
- Posty: 544
- Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
- Lokalizacja: Bielsko/Kraków
- Kontakt:
1. Dzwignia od turbo ma sie oprzec na ograniczniku?
2. Myslisz ze psikniecie pomoze??
2. Myslisz ze psikniecie pomoze??
Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości