potliwość przy turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzemyk101
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 02:17
Lokalizacja: OSTRZESZÓW
Kontakt:

potliwość przy turbo

Post autor: krzemyk101 » ndz lut 14, 2010 12:42

Witam,jak w temacie gdzie szukać przyczyny tych wypocin? Obrazek


[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd98ba8bf81d465b.html][IMG]http://images66.fotosik.pl/848/dd98ba8bf81d465bm.jpg[/IMG][/URL]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lut 14, 2010 12:50

Sprawdź co sie dzieje w rurze między filtrem a turbiną...Być może odma puszcza olej w dolot i efekt jest jaki jest :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz lut 14, 2010 12:52

Zobacz też czy turbo nie puszcza oleju- trzeba wąż od turbo ściągnąć- jakie masz zużycie oleju od wymiany do wymiany ??


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lut 14, 2010 13:01

krzemyk101, możesz zrobić tak-turbo ładnie wytrzeć do czysta,odmę puścić dłuższym wężem do butelki po coli,pojeździć 2-3 tygodnie i sprawdzić wtedy co sie dzieje-jak wygląda turbo i co jest w butelce :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lut 14, 2010 15:05

To jest raczej z odmy, kiedy zmieniałeś olej ostatnio?

Dolot w ten sposób może się zasmarkać jak masz padnięte uszczelniacze zaworowe.

[ Dodano: 14 Lut 2010 14:07 ]
Jeśli to by było turbo to dochodzi dodatkowo większa turbo dziura, kopcenie na czarno i na niebiesko. Uszczelniaczy w doładowanym silniku dają o sobie znać z rana po odpaleniu - olej zsieka po zaworach i auto kopci.



Awatar użytkownika
krzemyk101
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 02:17
Lokalizacja: OSTRZESZÓW
Kontakt:

Post autor: krzemyk101 » ndz lut 14, 2010 22:07

Dzięki chłopaki,sprawdze obydwa sposoby tylko powiedzcie albo najlepiej pokażcie który wąż jest od odmy a który od turbo?Pozdravwiam.


[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd98ba8bf81d465b.html][IMG]http://images66.fotosik.pl/848/dd98ba8bf81d465bm.jpg[/IMG][/URL]

apln
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pt cze 19, 2009 17:05
Lokalizacja: SY/SLU/SG
Kontakt:

Post autor: apln » ndz lut 14, 2010 22:48

Od odmy to ten cienki, który idzie od odmy (od tej gumowej puszki na głowicy) do grubego węża który idzie od filtra powietrza. Od turbo to ten gruby wąż, który przychodzi trochę powyżej tego miejsca, gdzie Ci się poci. Mam podobny problem, więc napisz później co było u Ciebie.


I am traveler of both time and space...

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lut 14, 2010 22:54

Zieloną strzałką zaznaczyłem wąż,który trzeba zastąpić dłuższym wężem i puścić za silnik do butelki.
Czerwoną strzałką zaznaczyłem miejsce,które będziesz musiał zaślepić czymkolwiek.
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt lut 16, 2010 22:53

Ja tak miałem jak mi uszczelniacze zaworowe padły po wymianie

Ciekło po całej turbinie po wymianie uszczelniaczy sucho

Obrazek


Obrazek


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » śr lut 17, 2010 00:29

kiedys jak w swoim AAZ zmieniłem olej na lotos 15 W 40 to tak mi się zaczeło pocić po 5000 km, jak wlałem taki jak był lany za granica 10W 40 Elf pocenie ustało po drugiej wymianie.
Ostatnio zmieniony śr lut 17, 2010 00:30 przez Przewodnik, łącznie zmieniany 1 raz.


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 145 gości