wtryski

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

wtryski

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » ndz lut 14, 2010 09:24

mam problem z wykreceniem wtrysków kupiłem używki ,i chciałem wymienic :grin: nawet kupiłem klucz taka rurke lecz zamiast wtrysków to ukreciłem klucz trudno sie do nich dobrac innym kluczem zwłaszcza za pompą ,moje pytanie jest takie czym je wykrecić, albo wy koledzy czym je wykrecacie jakies pomysły prosze o pomoc :chytry: pozdro



michszym11970
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: michszym11970 » ndz lut 14, 2010 10:07

dwa dni wcześniej lub chociaż dzień popsikaj wtryski dużą ilością WD-40 lub jakimś preparatem o podobnym działaniu, niech się namoczą, potem dobry klucz i powinny się ruszyć


jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lut 14, 2010 10:58

PROXII, spróbuj na lekko rozgrzanym silniku je wykrecac, poza tym jak kupiles klucz rurkowy to powinien on byc na nasadke, wtedy dobra przedłużka i lecisz
Ostatnio zmieniony ndz lut 14, 2010 10:58 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz lut 14, 2010 11:10

PROXII pisze:mam problem z wykreceniem wtrysków kupiłem używki ,i chciałem wymienic
Niestety stal wkręcona w aluminium się zapieka .Czasami przy próbie odkręcenia wtrysków po kilkunastu latach zrywa się gwint w głowicy a nawet potrafi pęknąć głowica .Ja słyszałem o patencie z octem .Ktoś opisywał że za nic na świecie nie chciały się odkręcić i zaprowadził do mechanika ,ten na ciepłym silniku polał octem i poszło bez problemów .Ja bym wypróbował jak nie pomoże to na pewno nie zaszkodzi.
Ostatnio zmieniony ndz lut 14, 2010 11:14 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lut 14, 2010 11:36

PROXII pisze:koledzy czym je wykrecacie jakies pomysły prosze o pomoc
PROXII, ja kupiłem nasadkę 27mm taką do grzechotki,następnie ją przeciąłem i wspawałem 10cm rurki o podobnej średnicy.Teraz też jest na grzechotkę,ale dłuższy :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz lut 14, 2010 11:59




Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » ndz lut 14, 2010 21:59

dziekuje koledzy za odpowiedz :pub: w poniedziałek wyprubuje wasze patenty jak wykrece to napisze co pomogło :grin: chyba zainwestuje w taki klucz :food:

[ Dodano: 16 Lut 2010 07:20 ]
wczoraj poszukałem u mnie na wiosce :grin: i znalazłem w sklepie takowy klucz ale lipa wtrysk nie wchodzi cza by było go do tokarza zaniesc zeby srodek troche skrobna,cena 60 zeta troche drogo jak na jeden ras , chyba zabiore sie za uszczelke pod głowica to przy okazji wymienie :chytry:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 194 gości