Schemat

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Marian_NOL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:51
Lokalizacja: Olsztynek

Schemat

Post autor: Marian_NOL » sob lut 13, 2010 23:48

Potrzebny by mi był schemat lub zdjęcia podłączenia gaźnika elektryki a dokładniej nie wiem od czego to są kable ale od gaźnika dwa schodzą się w jeden i są zakończona białą kostka a wpina się w czerwona ( albo odwrotnie ) z tyłu gaźnika i jeden kabel mi się oderwał a nie wiem skąd on jest przypuszczam że to jakaś masa ale nie jestem pewny gdzie kabel wyglądał na oderwany . Problem był z tym taki ze jak wpadałem w doły większe to przygasał dziś już jak przygasł to jucz nie mogłem go odpalić Gaźnik 2ee . Coś tam grzebałem z tymi kablami i odpalił

Przyczyny są takie że mi się mocno dławi i żeby jechał muszę go kręcić wysoko a szczególnie jak jest zimny musi stać odpalony z minute żeby chciał kołami zakręcić

89 r 1,6 benza bez gazu
Ostatnio zmieniony sob lut 13, 2010 23:51 przez Marian_NOL, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lut 14, 2010 00:13



:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Marian_NOL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:51
Lokalizacja: Olsztynek

Post autor: Marian_NOL » ndz lut 14, 2010 00:29

Dzięki wcześniej to widział najlepiej jak by ktoś miał jakieś zdjęcia bo tu na tych schematach nie ma podłączenia tych kabli jakieś to pomieszane jest wpatrywałem się godzinę w te moje kable gdzie to się urwało a wcześniej było na 100% podpięte bo niedawno zmieniałem podstawę i widziałem że były dwa gdzieś wsadzone

No nic chyba zostaje wyciągnąć od kumpla gaźnik i posprawdzać ;)

Dzięki za chęci ;) :pub:
Ostatnio zmieniony ndz lut 14, 2010 00:29 przez Marian_NOL, łącznie zmieniany 1 raz.



piotreksm
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: pt paź 05, 2007 22:40
Lokalizacja: leśna
Kontakt:

Post autor: piotreksm » ndz lut 14, 2010 01:05

kolego może to ci w czymś pomoże
http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_28-30_2ee.html


Zapraszam do oceny golf C na GTI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=148605
auto buduje sie z pasją !!!

Marian_NOL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:51
Lokalizacja: Olsztynek

Post autor: Marian_NOL » ndz lut 14, 2010 01:59

Ooooo dzięki :bajer:

A teraz tak na tym zdjęciu zaznaczyłem kabel który mi się oderwał i on tam gdzieś wchodzi i do czego on jest przykręcony ? Teraz dałem go na masę

Obrazek


Ale była jeszcze jedna przyczyna nie podpiąłem chyba (podgrzewacza) z tyłu gaźnika przy podpiętej chodzi o wiele lepiej


Obrazek


Dalej go trochę dławi ale to być może jest spowodowane nieszczelnością podciśnień ale to już w Poniedziałek węża kupie i pozmieniam


Pytanie jeszcze o tą masę co podpiąłem czy to tak powinno być ze ten kabel idzie na masę czy do czegoś innego jest przeznaczony



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 321 gości