Obroty faluja golf 2 1.8 GTI wielopun BARDZO PROSZE O POMOC

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pepek91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw sty 21, 2010 18:46
Lokalizacja: Tarnów

Obroty faluja golf 2 1.8 GTI wielopun BARDZO PROSZE O POMOC

Post autor: pepek91 » czw sty 21, 2010 18:54

Witam. Mam problem z moim golfem ktory bardzo mnie dreczy, mianowicie falujace obroty. Sprawa wyglada nastepujaco: na benzynie auto przy schodzeniu z obrotow (np z 3tysiecy) spada na 400/500 i dopiero wskakuje na 800 i lekko faluje (+-100). Na gazie natomiast sprawa wyglada troche mniej ciekawie, poniewaz obroty skacza 300 - 3000 obrotow. Czasami lubi zgasnac poniewaz spada na zbyt niskie obroty. Czasami natomiast przy postoju chwile poskacze tak np od 800- 2000 i wkoncu stanie na 800. Bardzo prosze o pomoc. W serwisie powiedzieli mi ze to silniczek krokowy. Wymienilem go i dalej to samo. Nie mam duzo pieniedzy aby wymienic pol silnika, dlatego zdecydowalem sie napisac tutaj. Byc moze ktos mial taki sam problem, lub wie co moze byc jego przyczyna. Bardzo dziekuje za pomoc, pozdrawiam Szczepan.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw sty 21, 2010 19:23

takie objawy jak piszesz da uwalony czujnik zerowego położenia przepustnicy.

[ Dodano: Czw Sty 21, 2010 18:23 ]
domniemam że silnik to PB lub PF?



Awatar użytkownika
Arse
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn lut 08, 2010 19:42
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Arse » pt lut 12, 2010 19:57

witam...pisze bo mam podobny problem ze swoim golfem II 1.8 GTI 107 km, a mianowicie gdy silnik nagrzeje sie do 90 stopni C i zgasze go na parem minut i nastepnie zapale to obroty wskakuja na 2 ; 2,5 tys...jezeli mial ktos podobny problem bardzo prosze o pomoc.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt lut 12, 2010 20:10

do sprawdzenia najpier czujnik niebieski temp cieczy.
Niewykluczona jest też mechaniczna usterka regulaotra obrotów biegu jałowego którą ciężko będzie potwierdzić dlatego zacznij od czujnika. Potem następny czujnik jaki bym sprawdził to obrotów silnika, czyli tzw hall w aparacie zapłonowym z tym że tu teżpodobna sytacja - ciężko ustalić bedzie bo sytuacja dzieje się tylko w określonych warunkach.
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2010 20:16 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Arse
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn lut 08, 2010 19:42
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Arse » sob lut 13, 2010 18:42

mowiac o sprawdzeniu czujnika masz na mysli zmierzenie opornosci?? znalazlem na necie takie wartosci :
0 st.C ..............5 - 7,5 k ohm
+20 st.C...........2 - 3 k ohm
+40 st.C...........1 - 1,5 k ohm
+60 st.C...........0,5 - 0,7 k ohm
+80 st.C...........0,28 - 0,38 k ohm
+100 st.C..........0,18 - 0,22 k ohm

one sa dobre??



Awatar użytkownika
roger18sx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 00:00
Lokalizacja: sanok
Kontakt:

Post autor: roger18sx » sob lut 13, 2010 19:26

po pierwsze to nalezało by poprzeczyszczac wszystkie przewody od odmy, silniczek krokowy, przepływomierz


VW NA ZAWSZE

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 264 gości