trueNa KKK po wciśnięciu pedału przez sekundę był dym i nagle bach sprzęgło się jara, a skrzynia błaga o litość, i po kolejnej sekundzie muł, tak w skrócie wyglądało przyspieszanie z powiedzmy 3 biegu na K14.
turbina k14 bezpieczne ciśnienie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
To jest fakt,ale jak ktoś śmiga tak by suszarka miała możliwość wywalenia z siebie sadzy,to wtedy taka sytuacja nie ma miejsca...t0mal pisze:Turbosprężarki KKK przeważnie mają jedną poważną wadę - nieszczęsny zawór WG który chodzi odwrotnie niż we wszystkich innych i się zapieka.
Rozmawiałem kiedyś z gościem,który od lat robi suszarki i mówił mi,że z kolei Garett jest słabszy na wirniku.Dlatego wolę trzymać się K-24 i od czasu do czasu jeśli zajdzie(?) taka potrzeba,to wyczyścić zawór WG,niż T-3 wieźć do regeneracji i płacić krocie...
Nie piszę tego po to by bronić tego co mam,tylko w oparciu o doświadczenie osoby,która na tym zęby zjadła
Ja obecnie mam kkk k14 i jestem bardzo zadowolony był czas ze ustawiłem doładowanie 1.9 bara na tym turbo i było w stanie tak dmuchać ale jednak zrobiłem na 1.6 bara bo się boję o uszczelkę pod głowicą, jestem bardzo zadowolony z k14 i czytałem kiedys na niemieckim forum ze kkk są duzo dokładniej wykonane i dlatego mają tak większą żywotność
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Nie próbowałeś K-24 ...divers81 pisze:Ja obecnie mam kkk k14 i jestem bardzo zadowolony był
Też kiedyś mówiłem,że K-14 jest fajna,bo wcześniej wstaje i nie ma takiego laga.Niestety,to jest tylko jedna zaleta.
Natomiast wad jest więcej-pompuje wysokie ciśnienie od razu,przez co sprzęgło cierpi,górne obroty zamula,po ustawieniu na więcej niż 1,2bara nie pokręci się długo itd...
Wiadomo - każdy swoje chwali, Garrett jest francuzkidivers81 pisze:czytałem kiedys na niemieckim forum ze kkk są duzo dokładniej wykonane
Kolejna nieciekawa cecha w KKK to fakt, że jak zajedziesz łożyska wirnik gwałtownie wyhamowuje, (zaczyna ocierać się o obudowę tak się dzieje w każdej) w KKK potrafi odkręcić się nakrętka od kompresora, jeśli dostanie się do układu ssącego to potrafi zniszczyć silnik.
Mi na szczęście nie odkręciła się całkiem, jest jeszcze jeden kolega na forum, który miał podobnie.
Garrett ma grubszy wałek i tam kompresor jest mocniej dociągnięty.
Toshiba,
jesli jeździsz na 4s to nie zwlekaj i zakladaj w pierwszej kolejnosci 4t, a później działaj dalej...
tak k14 na wyższych obrotach to mul i jest zabójcze dla skrzyni i sprzęgła...
Chociaz co do sprzęgła nie moge sie za bardzo wypowiedzieć bo caly czas mam 200mm:P
no ale jakoś jeździ ale już jest na wykończeniu(mam vnt ) ale na k14 to ślizgało sie od 4 biegu wzwyż...
A tu proszę jak można odpicować td...
turbina od ML na taka poluję;)
jesli jeździsz na 4s to nie zwlekaj i zakladaj w pierwszej kolejnosci 4t, a później działaj dalej...
tak k14 na wyższych obrotach to mul i jest zabójcze dla skrzyni i sprzęgła...
Chociaz co do sprzęgła nie moge sie za bardzo wypowiedzieć bo caly czas mam 200mm:P
no ale jakoś jeździ ale już jest na wykończeniu(mam vnt ) ale na k14 to ślizgało sie od 4 biegu wzwyż...
A tu proszę jak można odpicować td...
turbina od ML na taka poluję;)
Ostatnio zmieniony sob lut 13, 2010 13:01 przez JABcok20, łącznie zmieniany 3 razy.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
-
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: ndz lut 25, 2007 12:04
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
a tam narzekacie na tą k14 tez taka mam, sprzeglo pali, skrzynia juz sie repeci przy dodawaniu gazu ale jezdzi a tak powaznie to ta turbina to sie tylko na miasto nadaje zeby spod swiatel sie scignac ale w polaczeniu ze skrzynią 4s to porazka nie mozna nadazyc zmieniac biegow. Mam pytanko czy jak mam teraz k14 to czy k24 albo t3 bedą mi pasowaly bez zadnych przerobek do tego kolektora ktory posiadam czy tez trzeba zmienic ?? wiem ze bedzie trzeba chyba pompke wody dolozyc
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 194 gości