prawdopodobnie moduł

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ryba1986adam
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw gru 03, 2009 10:51
Lokalizacja: Konin

prawdopodobnie moduł

Post autor: ryba1986adam » sob lut 13, 2010 00:38

witam mam problemy z odpaleniem polówki 86r. 1,0 poj. otóż nie chce odpalić już było sprawdzana pompka paliwa - dochodzi paliwo... jest taki problem że nie ma iskry do cewki dochodzi prąd z cewki dochodzi ale nie ma na aparacie zapłonowym ... czy winą jest moduł zapłonowy?! błagam pomóżcie już drugi dzień kombinuje i nie wiem co jest nie tak...



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » sob lut 13, 2010 00:40

ryba1986adam pisze:czy winą jest moduł zapłonowy?
A tam jest cewka razem z modulem ???
ryba1986adam pisze:do cewki dochodzi prąd z cewki dochodzi ale nie ma na aparacie
Tego nie rozumiem?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob lut 13, 2010 00:40

ryba1986adam pisze:czy winą jest moduł zapłonowy?
nie wiem jak w tym silniku ale cewka moze być zespolona wraz z modułem
sprawdz jeszcze masę
ps
ale skoro do cewki dochodzi a z cewki juz nie to moze być cewka walnięta



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » sob lut 13, 2010 00:44

Moduł jest osobno,raczej winny hall w aparacie.



ryba1986adam
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw gru 03, 2009 10:51
Lokalizacja: Konin

Post autor: ryba1986adam » sob lut 13, 2010 08:39

właśnie na początku nie wiedziałem że jest cewka i moduł ale są oby dwie rzeczy... cewka jest dobra , może troche źle to opisałem więc do cewki dochodzi prąd i z cewki też wychodzi ale juz na aparacie nie ma napięcia ... jeszcze dziś sprawdze czujnik halla...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lut 13, 2010 09:41

cewka jest zasilana poprzez moduł, skoro ma napięcie to raczej moduł na razie zostaw. Z kolei na bocznych pinach czujnika halla jest napiecie od sterownika silnika. Więc albo kable uszkodzone albo sterownik tego napięcia nie podaje, w tym przypadku sprawdź bezpiecznik od zasilania sterownika silnika - numeru nie znam więc wszystkie sprawdź


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ryba1986adam
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw gru 03, 2009 10:51
Lokalizacja: Konin

Post autor: ryba1986adam » sob lut 13, 2010 15:50

załozony został nowy aparat zaplonowy i nadal brak iskry...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lut 13, 2010 16:31

ryba1986adam, nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale napisałes w pierwszym poscie że brak napiecia na aparacie zapłonowym czyli chodziło ci chyba o czujnik halla. Więc nie wiem jakie było logiczne uzasadnienie wymiany aparatu zapłonowego skoro jego czujnik halla nie dostaje zasilania. Albo czegos nie rozumiem.
Nawet nie napisałeś typu silnika, ja np nie wiem czy Polówka ma aparat zapłonowy z czyujnikiem halla czy jest stykowy.

[ Dodano: Sob Lut 13, 2010 3:32 pm ]
wczesniej pomyliłem z tym napieciem od sterownika, pomyliłem rocznik o 10 lat kurcze, teraz ty dopisz co pwinineś


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ryba1986adam
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw gru 03, 2009 10:51
Lokalizacja: Konin

Post autor: ryba1986adam » sob lut 13, 2010 17:56

za sugerowałem się opinią wcześniejszą na temat halla na szczęście można było oddać aparat . napiszę może jeszcze raz do cewki dochodzi prąd z cewki też wychodzi biegnie do modułu zaznaczam że jest na podszybiu) do modułu dochodzą 6 kabelków na trzech jest prąd poźniej do aparatu dochodzą 3 kabelki z modułu i jest tylko jeden dający prąd!!! czy winą może być moduł?!?!? ... polówka jest stara z 86.r 1.0 benzyna ale daje rade jak na swój wiek ...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lut 13, 2010 18:03

tak moduł moze być winien. Ale sprawdź jeszcze czego brak na czujniku halla: plusa czy masy mierząc pojedyńczo pomiędzy jednym z bocnych styków wtyczki halla a klemami aku -


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 403 gości