prawdopodobnie moduł
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: czw gru 03, 2009 10:51
- Lokalizacja: Konin
prawdopodobnie moduł
witam mam problemy z odpaleniem polówki 86r. 1,0 poj. otóż nie chce odpalić już było sprawdzana pompka paliwa - dochodzi paliwo... jest taki problem że nie ma iskry do cewki dochodzi prąd z cewki dochodzi ale nie ma na aparacie zapłonowym ... czy winą jest moduł zapłonowy?! błagam pomóżcie już drugi dzień kombinuje i nie wiem co jest nie tak...
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: czw gru 03, 2009 10:51
- Lokalizacja: Konin
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
cewka jest zasilana poprzez moduł, skoro ma napięcie to raczej moduł na razie zostaw. Z kolei na bocznych pinach czujnika halla jest napiecie od sterownika silnika. Więc albo kable uszkodzone albo sterownik tego napięcia nie podaje, w tym przypadku sprawdź bezpiecznik od zasilania sterownika silnika - numeru nie znam więc wszystkie sprawdź
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: czw gru 03, 2009 10:51
- Lokalizacja: Konin
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ryba1986adam, nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale napisałes w pierwszym poscie że brak napiecia na aparacie zapłonowym czyli chodziło ci chyba o czujnik halla. Więc nie wiem jakie było logiczne uzasadnienie wymiany aparatu zapłonowego skoro jego czujnik halla nie dostaje zasilania. Albo czegos nie rozumiem.
Nawet nie napisałeś typu silnika, ja np nie wiem czy Polówka ma aparat zapłonowy z czyujnikiem halla czy jest stykowy.
[ Dodano: Sob Lut 13, 2010 3:32 pm ]
wczesniej pomyliłem z tym napieciem od sterownika, pomyliłem rocznik o 10 lat kurcze, teraz ty dopisz co pwinineś
Nawet nie napisałeś typu silnika, ja np nie wiem czy Polówka ma aparat zapłonowy z czyujnikiem halla czy jest stykowy.
[ Dodano: Sob Lut 13, 2010 3:32 pm ]
wczesniej pomyliłem z tym napieciem od sterownika, pomyliłem rocznik o 10 lat kurcze, teraz ty dopisz co pwinineś
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: czw gru 03, 2009 10:51
- Lokalizacja: Konin
za sugerowałem się opinią wcześniejszą na temat halla na szczęście można było oddać aparat . napiszę może jeszcze raz do cewki dochodzi prąd z cewki też wychodzi biegnie do modułu zaznaczam że jest na podszybiu) do modułu dochodzą 6 kabelków na trzech jest prąd poźniej do aparatu dochodzą 3 kabelki z modułu i jest tylko jeden dający prąd!!! czy winą może być moduł?!?!? ... polówka jest stara z 86.r 1.0 benzyna ale daje rade jak na swój wiek ...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
tak moduł moze być winien. Ale sprawdź jeszcze czego brak na czujniku halla: plusa czy masy mierząc pojedyńczo pomiędzy jednym z bocnych styków wtyczki halla a klemami aku -
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 455 gości