pomoc przy turbo :(((( nie zabardzo mu sie chce kręcić :/

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

da rade założyć boost pina

Czas głosowania minął wt lut 16, 2010 00:07

tak :)
3
60%
nie :p
0
Brak głosów
zepchnij to do rowu x)
2
40%
 
Liczba głosów: 5

bob-menck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 16:56
Lokalizacja: Nacmierz

pomoc przy turbo :(((( nie zabardzo mu sie chce kręcić :/

Post autor: bob-menck » sob lut 13, 2010 00:07

witam :grin: mam pewien mały problemik z turbo niby dmucha ale dopiero zaczyna pow 3k obrotów nie ma tego ciśnienia na wężu co wcześniej Obrazek i czy do tej pąpki da rade założyć tzw bost pina Obrazek Obrazek sory że lamie ale jestem początkujący :p


55ij mi wydech, liż mi felgę - do krytyków VW
[img]http://images41.fotosik.pl/240/697d40c4cc84ae0f.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/album_personal.php?user_id=80981[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=rxAxUGvgcO0[/url]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lut 13, 2010 00:16

Zmieniałeś położenie pompy?
Zmiana kąta wtrysku ma wpływ na kręcenie sie suszarki...
Boost pina zakładaj od 1,6TD :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lut 13, 2010 00:18

bob-menck pisze:nie ma tego ciśnienia na wężu
Ciśnienie na wężu to badają tylko kobiety, w sypialni.

Doposarzyć się w manometr.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lut 13, 2010 00:19

bob-menck pisze:nie ma tego ciśnienia na wężu co wcześniej
Tak się nie sprawdza...
Turbo ciśnie tylko pod obciążeniem,czyli w trakcie jazdy,ale żeby dokładnie sprawdzić trzeba podpiąć manometr.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lut 13, 2010 00:19

A i napraw EGR bo widzę że spsułeś przełącznik.

[ Dodano: 12 Lut 2010 23:22 ]
Pewnie to ma związek z twoją turbo-dziurą.



bob-menck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 16:56
Lokalizacja: Nacmierz

Post autor: bob-menck » sob lut 13, 2010 00:23

to dopiero niedawno mi sie stało :( stał przez tydzień :crazy: przy silniku nic nie ruszane tylko dzisiaj zmieniałem pasek od alternatora, silnik był ustawiany w warsztacie i był od razu wymieniony pasek rozrządu w listopadzie, ustawiany bo mi nie pasowało pracowanie silnika, mamuśka mi podarowała golfine po 6 latach jej jeżdzenia 15km dziennie :goof: :goof: :goof:

[ Dodano: 12 Lut 2010 23:24 ]
t0mal pisze:A i napraw EGR bo widzę że spsułeś przełącznik.
jak to zpsułem ???


55ij mi wydech, liż mi felgę - do krytyków VW
[img]http://images41.fotosik.pl/240/697d40c4cc84ae0f.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/album_personal.php?user_id=80981[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=rxAxUGvgcO0[/url]

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lut 13, 2010 00:40

Żartowałem, bo oczywiście poskładałeś wszystko do kupy jak trzeba :bigok:

Jeśli masz pompę ustawioną na zegar co powinno się zrobić po wymianie rozrządu, to przyczyny mogą być jeszcze dwie, albo sprężarka powoli się psuje (zacierają się łożyska, olej się na nich spala, wirnik kręci się z wyczuwalnym oporem), albo jesyt to wina systemu recyrkulacji spalin EGR - przy kolektorze dolotowym masz taką gruszkę, która otwiera zawór recyrkulacji spalin kierując je do kolektora dolotowego. Może on się nie domykać w skutek awarii przełącznika albo (co jest bardziej prawdopodobne) zamulania smołą.



bob-menck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 16:56
Lokalizacja: Nacmierz

Post autor: bob-menck » sob lut 13, 2010 00:43

.......nie wiem co to ale przecież pod suszarą mam siłowniczek na podciśninie zsynchronizowany jest z tym przełącznikiem i że tak powiem rusza się ....

[ Dodano: 12 Lut 2010 23:47 ]
t0mal pisze:zamulania smołą.
sprawdze jutro sąsiadowi dam do zrobienia, żeby mu sie nie nudziło tzw wymieniacz części :grin:
t0mal pisze:wirnik kręci się z wyczuwalnym oporem
no to widze że zabawa sie zacznie :grin:


55ij mi wydech, liż mi felgę - do krytyków VW
[img]http://images41.fotosik.pl/240/697d40c4cc84ae0f.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/album_personal.php?user_id=80981[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=rxAxUGvgcO0[/url]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lut 13, 2010 08:28

bob-menck, sprawdź czy oś wirnika nie ma luzów.
Minimalny poprzeczny jest dopuszczalny,ale osiowego nie ma prawa być.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

bob-menck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 16:56
Lokalizacja: Nacmierz

Post autor: bob-menck » sob lut 13, 2010 10:34

ok. w poniedziałek kupie wskaźnik bost i zobacze #-o

[ Dodano: 13 Lut 2010 18:44 ]
coś widze za nie mam egr :(((((((


55ij mi wydech, liż mi felgę - do krytyków VW
[img]http://images41.fotosik.pl/240/697d40c4cc84ae0f.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/album_personal.php?user_id=80981[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=rxAxUGvgcO0[/url]

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lut 13, 2010 21:09

Jak to? Zaślepiony?



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » sob lut 13, 2010 22:18

pewnie ma to samo co ja;) niby jest sterowanie egr na pompie(na zdjecu ma zaznaczone)ale jakotakiego egr nie ma u mnie tylko jest kolo filtra powietrza na kielichu taki jakby zaworek a z tego co wiem egr wyglada inaczej :bigok:


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

bob-menck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 16:56
Lokalizacja: Nacmierz

Post autor: bob-menck » sob lut 13, 2010 22:30

na właśnie o to chodzi kolektor przynajmniej doczyściłem :grrr: zawalony jaknie wiem co :goof:


55ij mi wydech, liż mi felgę - do krytyków VW
[img]http://images41.fotosik.pl/240/697d40c4cc84ae0f.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/album_personal.php?user_id=80981[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=rxAxUGvgcO0[/url]

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob lut 13, 2010 22:37

bob-menck pisze:coś widze za nie mam egr :(
Ja tam bym po nim nie płakał ,przynajmniej dolot czysty :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 45 gości