Dzięki za pomoc, czyli juz wiem,ze pokrywa jest zwykła, czyli taka wklęsła,w tej sytuacji wystarczy wymienić samą pokrywę czy jeszcze coś i chyba nie łatwo dorwać taką pokrywę bo jak sprzedają pompy to w całości?Michaś_1977 pisze:Myślę,że kolega munior mnie nie zastrzeli
http://www.allegro.pl/ite..._lda1_9_td.html
turbina k14 bezpieczne ciśnienie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
dzieki jestes bogiem a powiedz mi jeszcze o co chodzi z zaslepionym zaworem bezpieczenistwa co jest jak nie jest zaslepiony a co jak jest gdzie go znalezc i co zrobic by bylo lepiej ;pMichaś_1977 pisze:Myślę,że kolega munior mnie nie zastrzeli
[ Dodano: 09 Lut 2010 20:01 ]
w sumie to dalej nie wiem o co chodzi z tym boost pinem ;/Michaś_1977
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521
Boost pin z allegro to kicha, wyciera sie rysik, może jakby ustawic raz i nie ruszać może by bylo ok. ale jak modzisz cos zmieniasz , obracasz nim itp torysik się szybko wyciera( u mnie po ok 2,5 roku bylo zauważalne wytarcie ) orginalnego pina szkoda piłować , ja tego nie robiłem.
mam piny od innych pomp innych marek, w tej chwili mam zalożonego pina co makszymalne wycięcie ma o ok. 0,8-1mm wieksze niż ori pin który ma coś chyba ok 3,9mm ( podaje z pamięci)
a słoneczkiem reguluje sobie szybkość podawania względem cisnienia.
ustawiam ciśnienie np. 1,3 bara i but aby tyle dmuchał, patrze czy kopci , jak kopci to obracam pina,
przestaje kopcić przy maksymalnym ciśn ieniu to zostawiam i patrze czy kopci podczas pompowania ciśnienia.
jeśli kopci to napinam spręzyne słoneczkiem.
ALE ja mam vnt . mimo tego sprzedałem 2 piny do turbin k14 i kolesie odczuli poprawe... jaką to trzeba ich spytać.
ten film co jest nakręcony jest z wydmuchaną uszczelką pomiędzy turbem a kolektorem i dawka na oko.
samochód na trasie spaliłby przy spokojnej nodze góra 5,5 -6 litra maks!!
coś za coś...
mam piny od innych pomp innych marek, w tej chwili mam zalożonego pina co makszymalne wycięcie ma o ok. 0,8-1mm wieksze niż ori pin który ma coś chyba ok 3,9mm ( podaje z pamięci)
a słoneczkiem reguluje sobie szybkość podawania względem cisnienia.
ustawiam ciśnienie np. 1,3 bara i but aby tyle dmuchał, patrze czy kopci , jak kopci to obracam pina,
przestaje kopcić przy maksymalnym ciśn ieniu to zostawiam i patrze czy kopci podczas pompowania ciśnienia.
jeśli kopci to napinam spręzyne słoneczkiem.
ALE ja mam vnt . mimo tego sprzedałem 2 piny do turbin k14 i kolesie odczuli poprawe... jaką to trzeba ich spytać.
ten film co jest nakręcony jest z wydmuchaną uszczelką pomiędzy turbem a kolektorem i dawka na oko.
samochód na trasie spaliłby przy spokojnej nodze góra 5,5 -6 litra maks!!
coś za coś...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
sloneczko na drugim foto pod sprężyną.
jak nie ma słoneczka to chociaż pokrywka ze srubką do regulacji głębokości pina( tak zrobił jeden z koleżków którym sprzedałem pina. piny które mam mają mniejsze wycięcie w spoczynku ale wieksze przy ciśnieniu więc sa toczone pod wiekszym kątem . dlatego trzeba wkręcić śrubke na pokrywce aby pin wszedł głębiej niż ori pin aby dał taka samą dawke bez ciśnienia.
razem z tym jeśli wkręcimy śrubke na pokrywce lda to spręzyna sie naciągnie co da nam wolniejsze wychylenie pina w dół...
sloneczko na drugim foto pod sprężyną.
jak nie ma słoneczka to chociaż pokrywka ze srubką do regulacji głębokości pina( tak zrobił jeden z koleżków którym sprzedałem pina. piny które mam mają mniejsze wycięcie w spoczynku ale wieksze przy ciśnieniu więc sa toczone pod wiekszym kątem . dlatego trzeba wkręcić śrubke na pokrywce aby pin wszedł głębiej niż ori pin aby dał taka samą dawke bez ciśnienia.
razem z tym jeśli wkręcimy śrubke na pokrywce lda to spręzyna sie naciągnie co da nam wolniejsze wychylenie pina w dół...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nie uzyskasz jednoznacznej odpowiedzi .Ja twierdzę że 1-1,2 bara .I gdybym u siebie podkręcał ciśnienie doładowania to na takim bym poprzestał .Inni twierdzą że 1,5-1,6 bara ale to jest 100%wiecej niż ustawia fabryka więc wnioski wyciągnij samdivers81 pisze:a jakie bezpieczne doładowanie w silniku 1.9 td aby nie podniosło uszczelki ?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Ja bym w życiu KKK nie założył - na tym czymś to była męka nie jazda, nie było opcji płynnego przyspieszania, przy wyprzedzaniu też padaka - albo trzeba zmieniać biegi po drodze, albo muł, zależnie od prędkości. Najlepsze jaja miałem jak mi się piątka wysypała przy wyprzedzaniu, prawdopodobnie z powodu dzikiego skoku mocy.
Silnik na turbie Garrett T3 w porównaniu do KKK K14 ma o wiele większy zakres użyteczny obrotów, (nie trzeba tak często mieszać biegami) i jednocześnie silnik nieco łagodniej nabiera mocy - przy około 90 jak wdepnę w podłogę ciśnienie narasta w miarę łagodnie do około 0.8 bara i nieco gwałtoniej do 1.6, trwa to około 3-4 sekundy a auto jednocześnie rozpędza się w tym czasie do około 120-130
[ Dodano: 12 Lut 2010 22:43 ]
Na KKK po wciśnięciu pedału przez sekundę był dym i nagle bach sprzęgło się jara, a skrzynia błaga o litość, i po kolejnej sekundzie muł, tak w skrócie wyglądało przyspieszanie z powiedzmy 3 biegu na K14.
Silnik na turbie Garrett T3 w porównaniu do KKK K14 ma o wiele większy zakres użyteczny obrotów, (nie trzeba tak często mieszać biegami) i jednocześnie silnik nieco łagodniej nabiera mocy - przy około 90 jak wdepnę w podłogę ciśnienie narasta w miarę łagodnie do około 0.8 bara i nieco gwałtoniej do 1.6, trwa to około 3-4 sekundy a auto jednocześnie rozpędza się w tym czasie do około 120-130
[ Dodano: 12 Lut 2010 22:43 ]
Na KKK po wciśnięciu pedału przez sekundę był dym i nagle bach sprzęgło się jara, a skrzynia błaga o litość, i po kolejnej sekundzie muł, tak w skrócie wyglądało przyspieszanie z powiedzmy 3 biegu na K14.
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2010 23:40 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 108 gości