turbina k14 bezpieczne ciśnienie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » wt lut 09, 2010 20:58

Michaś_1977 pisze:Myślę,że kolega munior mnie nie zastrzeli
http://www.allegro.pl/ite..._lda1_9_td.html
Dzięki za pomoc, czyli juz wiem,ze pokrywa jest zwykła, czyli taka wklęsła,w tej sytuacji wystarczy wymienić samą pokrywę czy jeszcze coś i chyba nie łatwo dorwać taką pokrywę bo jak sprzedają pompy to w całości?



Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: 007yankes » wt lut 09, 2010 20:58

Michaś_1977 pisze:Myślę,że kolega munior mnie nie zastrzeli
dzieki jestes bogiem :bigok: a powiedz mi jeszcze o co chodzi z zaslepionym zaworem bezpieczenistwa co jest jak nie jest zaslepiony a co jak jest gdzie go znalezc i co zrobic by bylo lepiej ;p

[ Dodano: 09 Lut 2010 20:01 ]
Michaś_1977
w sumie to dalej nie wiem o co chodzi z tym boost pinem ;/


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt lut 09, 2010 21:01

Boost pin z allegro to kicha, wyciera sie rysik, może jakby ustawic raz i nie ruszać może by bylo ok. ale jak modzisz cos zmieniasz , obracasz nim itp torysik się szybko wyciera( u mnie po ok 2,5 roku bylo zauważalne wytarcie ) orginalnego pina szkoda piłować , ja tego nie robiłem.
mam piny od innych pomp innych marek, w tej chwili mam zalożonego pina co makszymalne wycięcie ma o ok. 0,8-1mm wieksze niż ori pin który ma coś chyba ok 3,9mm ( podaje z pamięci)
a słoneczkiem reguluje sobie szybkość podawania względem cisnienia.
ustawiam ciśnienie np. 1,3 bara i but aby tyle dmuchał, patrze czy kopci , jak kopci to obracam pina,
przestaje kopcić przy maksymalnym ciśn ieniu to zostawiam i patrze czy kopci podczas pompowania ciśnienia.
jeśli kopci to napinam spręzyne słoneczkiem.

ALE ja mam vnt . mimo tego sprzedałem 2 piny do turbin k14 i kolesie odczuli poprawe... jaką to trzeba ich spytać.
ten film co jest nakręcony jest z wydmuchaną uszczelką pomiędzy turbem a kolektorem i dawka na oko.
samochód na trasie spaliłby przy spokojnej nodze góra 5,5 -6 litra maks!!
coś za coś...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » wt lut 09, 2010 21:06

A jak nie mam pokrywy ze słoneczkiem to podejdzie ten boost pin od Ciebie kolego JABcok20 ?



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt lut 09, 2010 21:10

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
sloneczko na drugim foto pod sprężyną.
jak nie ma słoneczka to chociaż pokrywka ze srubką do regulacji głębokości pina( tak zrobił jeden z koleżków którym sprzedałem pina. piny które mam mają mniejsze wycięcie w spoczynku ale wieksze przy ciśnieniu więc sa toczone pod wiekszym kątem . dlatego trzeba wkręcić śrubke na pokrywce aby pin wszedł głębiej niż ori pin aby dał taka samą dawke bez ciśnienia.
razem z tym jeśli wkręcimy śrubke na pokrywce lda to spręzyna sie naciągnie co da nam wolniejsze wychylenie pina w dół...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
divers81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 22:17
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: divers81 » pt lut 12, 2010 19:39

a jakie bezpieczne doładowanie w silniku 1.9 td aby nie podniosło uszczelki ? :smoke:



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt lut 12, 2010 20:06

divers81 pisze:a jakie bezpieczne doładowanie w silniku 1.9 td aby nie podniosło uszczelki ?
Nie uzyskasz jednoznacznej odpowiedzi .Ja twierdzę że 1-1,2 bara .I gdybym u siebie podkręcał ciśnienie doładowania to na takim bym poprzestał .Inni twierdzą że 1,5-1,6 bara ale to jest 100%wiecej niż ustawia fabryka więc wnioski wyciągnij sam


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt lut 12, 2010 20:42

dokładnie, to zależy od silnika, innym *#cenzura#* przy 1.2 bara a inni jeżdżą na 1.5 i nic się nie dzieje


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pt lut 12, 2010 20:47

mam metalowa i na k14 miałem jakiś czas 1,4-1,5 i ok ale to bez sensu tyle na tym dmuchac


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » pt lut 12, 2010 21:18

JABcok20 pisze:to bez sensu tyle na tym dmuchac
Nie wyrabia już wtedy?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt lut 12, 2010 21:30

Toshiba pisze:Nie wyrabia już wtedy?
W górnych obrotach zamula silnik,a na dodatek nie pojeździ zbyt długo...rozleci się :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » pt lut 12, 2010 21:59

No to ja już nie wiem co wkładać pod machę :goof:
Jeździ się dobrze na tej K14, bo ciągnie z dołu i przy wyprzedzaniu jest fajnie, bo redukować nie trzeba. Skrzynia 4S, ale myślę, żeby wstawić te same turbo, ale założyć 4T, żeby na trasie się tak nie męczył...



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt lut 12, 2010 23:34

Ja bym w życiu KKK nie założył - na tym czymś to była męka nie jazda, nie było opcji płynnego przyspieszania, przy wyprzedzaniu też padaka - albo trzeba zmieniać biegi po drodze, albo muł, zależnie od prędkości. Najlepsze jaja miałem jak mi się piątka wysypała przy wyprzedzaniu, prawdopodobnie z powodu dzikiego skoku mocy.

Silnik na turbie Garrett T3 w porównaniu do KKK K14 ma o wiele większy zakres użyteczny obrotów, (nie trzeba tak często mieszać biegami) i jednocześnie silnik nieco łagodniej nabiera mocy - przy około 90 jak wdepnę w podłogę ciśnienie narasta w miarę łagodnie do około 0.8 bara i nieco gwałtoniej do 1.6, trwa to około 3-4 sekundy a auto jednocześnie rozpędza się w tym czasie do około 120-130

[ Dodano: 12 Lut 2010 22:43 ]
Na KKK po wciśnięciu pedału przez sekundę był dym i nagle bach sprzęgło się jara, a skrzynia błaga o litość, i po kolejnej sekundzie muł, tak w skrócie wyglądało przyspieszanie z powiedzmy 3 biegu na K14.
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2010 23:40 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lut 13, 2010 00:00

t0mal, ale jest jeszcze coś takiego jak KKK K-24 :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości