1Z, pompa wodna pracuje na klinowym czy rozrządu ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » pt lut 12, 2010 01:08

W 1Z jak niema klimy to pompa wody jest napędzana paskiem wielorowkowym.
A jak jest klima to pompa wody jest napędzana paskiem klinowym.



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » pt lut 12, 2010 08:08

Czyli potrzebuje kolko na pasek wielorowkowy i wsio?? Jak zmienie samo kolko to nic sie nie stanie czy sama pompa jest innej budowy??


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lut 12, 2010 08:42

skibszczok, pompa jest taka sama w obu przypadkach, tak jak Luzur pisal rozni sie tylko kolem i sposobem napedu w zaleznosci czy jest klima czy jej nie ma

[ Dodano: Pią Lut 12, 2010 7:42 am ]
ZbyszekGolf pisze:ale rozrząd trzeba rozebrac bo pod osłoną rozrządu jest śruba od pompy
NIE TRZEBA zeby wyjac pompe !


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości