Kilka problemow
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kilka problemow
Witam, koledzy niedawno przesiadlem sie z mk2 1.6 do mk3 gti jak w temacie, pojezdzilem nim troche i mam pare pytan. Nie chce zakladac kilku tematow:
-Na wstecznym biegu podczas cofania jest dziwny odglos, tak jakby cos szorowalo? nie wiem jak to okreslic. Oraz wsteczny wyskakuje po dodaniu gazu.
-Komputer mfa pokazuje glupoty jezeli chodzi o spalanie, srednio pokazuje w granicach 22litrow a czasowe jak jade powiedzmy na 5 biegu 90km/h pokazuje 18.4l/100km...
-Jaka powinna byc temperatura oleju? Po przejechaniu 40km, po miescie komputer pokazywal 92stopnie.
-Na wstecznym biegu podczas cofania jest dziwny odglos, tak jakby cos szorowalo? nie wiem jak to okreslic. Oraz wsteczny wyskakuje po dodaniu gazu.
-Komputer mfa pokazuje glupoty jezeli chodzi o spalanie, srednio pokazuje w granicach 22litrow a czasowe jak jade powiedzmy na 5 biegu 90km/h pokazuje 18.4l/100km...
-Jaka powinna byc temperatura oleju? Po przejechaniu 40km, po miescie komputer pokazywal 92stopnie.
- Dragon
- Forum Master
- Posty: 1002
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
- Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
- Kontakt:
Co do wstecznego, cóż zmartwię Cię, miałem tak samo tylko bez odgłosów, wybijanie nasilało się aż musiałem skrzynię remontować. Ale temp oleju wskazuje Ci dobrą
Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................
W poprzednim MK2 mialem to samo jezeli chodzi o skrzynie z tym ze bez odglosow. Gdy dodawalem gazu na wstecznym to bieg wyskakiwal. Oddalem do mechanika, naprawili mi to nieduzym kosztem. Jakis "wieszak" czy cos byl do wymiany.
@up
Kupujac, zauwazylem to. Jednak mam nadzieje, ze jest to wina tego samego co bylo w moim poprzednim mk2. Poza tym, samochod kupilem po okazyjnej cenie ze swiadomoscia ze czeka mnie przy nim duzo do zrobienia. Na szczescie mam taka mozliwosc, ze place tylko za czesci a robocizne mam po znajomosci.
@up
Kupujac, zauwazylem to. Jednak mam nadzieje, ze jest to wina tego samego co bylo w moim poprzednim mk2. Poza tym, samochod kupilem po okazyjnej cenie ze swiadomoscia ze czeka mnie przy nim duzo do zrobienia. Na szczescie mam taka mozliwosc, ze place tylko za czesci a robocizne mam po znajomosci.
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2010 01:02 przez Tendi, łącznie zmieniany 1 raz.
ja tez mialem zrabana skrzynie po miesiacu od kupna,tyle ze mi grzechotalo na wstecznym.Mechanicy podejrzewali kola zebate i wodzidelka w skrzyni i doradzili kupno uzywki.Kupilem skrzynie nieco starsza a uzywana do GTI 2.0 ltr dalem 700 i za robote 250 zl,naprawa tamtej miala oscylowac kolo 1000 bo te kola zebate trzebaby brac z ASO
MFA w Mk3 GTi pokazuje głupoty ze spalaniem :p zwłaszcza na gazie.
Może być tak że na Pb jest coś nie tak i dużo pali i MFA pokazuje w miarę sensownie, a na gazie chodzi normalnie bo mało rzeczy od Pb jest istotnych w gazie ( sonda lambda w II gen. ).
Temperatura oleju jak najbardziej w porządku. Ja w lato przy jeździe w mieście po alejach mam do 106st.C.
Ja mam moje GTi z silnikiem 2E ( nie wiem co Ty masz bo nie napisałeś ), ale to cholerstwo musiało się grzać skoro zamontowano w nim natrysk oleju na spody tłoków i wymiennik ciepła między olejem i płynem chłodniczym :p
Może być tak że na Pb jest coś nie tak i dużo pali i MFA pokazuje w miarę sensownie, a na gazie chodzi normalnie bo mało rzeczy od Pb jest istotnych w gazie ( sonda lambda w II gen. ).
Temperatura oleju jak najbardziej w porządku. Ja w lato przy jeździe w mieście po alejach mam do 106st.C.
Ja mam moje GTi z silnikiem 2E ( nie wiem co Ty masz bo nie napisałeś ), ale to cholerstwo musiało się grzać skoro zamontowano w nim natrysk oleju na spody tłoków i wymiennik ciepła między olejem i płynem chłodniczym :p
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 250 gości