Przy kiwaniu pompą koło się nie porusza. Bo o tym, że silnik kręci się do przodu to chyba nie muszę pisaćkwietek pisze:Cągnąc pompę od głowicy powodujesz obrót koła pasowego względem pompy do przodu, czyli w kierunku obrotu silnika

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Przy kiwaniu pompą koło się nie porusza. Bo o tym, że silnik kręci się do przodu to chyba nie muszę pisaćkwietek pisze:Cągnąc pompę od głowicy powodujesz obrót koła pasowego względem pompy do przodu, czyli w kierunku obrotu silnika
no zgoda, tylko jezeli chcialbym dokrecic ją maksymalnie w celu zwiekszenia dawki paliwa na maksimum to chyba to dokrecenie do dna byloby nieuniknionet0mal pisze:piotrekgal napisał/a:
No i czy to wciecie na oring przeszkadza w czyms
Chodziło mi o to, że osłabia ono śrubę, dlatego nie można przesadzać z jej dokręcaniem.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości