Cykanie/Tykanie AHF
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Cykanie/Tykanie AHF
Witam
Mam problem, jakieś pół roku temu wymieniałem rozrząd, przyszła zima i pojawiło się dziwne tykanie, mniej więcej coś takiego http://www.youtube.com/watch?v=4S6IvpP-Njs tylko, że u mnie jest dużo głośniej. Naciśnięcie sprzęgła nic nie zmienia, jedynie dodanie gazu tak od 1700 obrotów wtedy cykanie znika. Auto wg mnie straciło swojego dawnego kopa, na pewno mam przestawiony kąt wtrysku, czy to może mieć jakiś związek z owym cykaniem.
Silnik AHF 1.9 Tdi 110KM, 99'
Czy ktoś się orientuje jak w tym silniku przestawia się kąt wtrysku??
Pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelką pomoc.
Mam problem, jakieś pół roku temu wymieniałem rozrząd, przyszła zima i pojawiło się dziwne tykanie, mniej więcej coś takiego http://www.youtube.com/watch?v=4S6IvpP-Njs tylko, że u mnie jest dużo głośniej. Naciśnięcie sprzęgła nic nie zmienia, jedynie dodanie gazu tak od 1700 obrotów wtedy cykanie znika. Auto wg mnie straciło swojego dawnego kopa, na pewno mam przestawiony kąt wtrysku, czy to może mieć jakiś związek z owym cykaniem.
Silnik AHF 1.9 Tdi 110KM, 99'
Czy ktoś się orientuje jak w tym silniku przestawia się kąt wtrysku??
Pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelką pomoc.
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
W pierwszej kolejności sprawdź wolne koło alternatora, a co do ustawiania konta wtrysku to szukaj w poradach, na bank jest i to nie jedna.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
-
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
- Lokalizacja: Łęczyca
- Kontakt:
odin87, nie wiem, o który dźwięk ci chodzi, ja na tym filmiku słyszę, jak rzęzi pompa wodna, wymieniałeś ją z rozrządem? jeśli nie, to może właśnie ona się odzywa (o ile o tym dźwięku mówimy), najlepiej by było, jakbyś nagrał swoje auto i wrzucił
jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
miałem podobnie u brata w 1Z co sie okazało po ściagnieciu plastikowej osłony jeden wtrysk był nie dokrecony i puszczało obok niego. wykręcilismy go całkiem wyczyscilismy powstały nagar i skrecilismy jak ma być. własnie podobnie cykało tak na wolnych i w czasie jazdy. auto słabsze wiadomo.
NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Witam, mam to samo u siebie, silnik 1.9 TDI 110 KM AHF. Słychać stukanie/cykanie, na zimnym silniku czasem, a na ciepłym zawsze. Pompa wody zmieniana 15k km temu, przy rozrządzie. Czy coś poza szklankami może tak cykać dopiero na rozgrzanym silniku? Stukot słychać na biegu jałowym i podczas jazdy - przy wzroście obrotów wzrasta częstotliwość cykania. Z góry dzięki za podpowiedzi.
- majma golf
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: ndz lis 29, 2009 17:57
- Lokalizacja: MALOPOLSKA KGR
majma_golf- zrób przygazówkę (lub przegoń auto po trasie) powinno pomóc , pompa wtryskowa po wymianie filtra się pewnie lekko zapowietrzyła...miałem kiedyś to samo i mineło
dubkin- niestety to popychacze,najlepiej podjedź do kogoś kto siedzi w TDI napewno Ci dokładnie powie co mu dolega.
dubkin- niestety to popychacze,najlepiej podjedź do kogoś kto siedzi w TDI napewno Ci dokładnie powie co mu dolega.
Ostatnio zmieniony czw lut 11, 2010 20:04 przez grzybsi, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: ndz paź 25, 2009 22:36
- Lokalizacja: Sląskie
mam identyczny problem z AUDI A3 1,9 TDI ASV 110KM. Dźwięk tykania/cykania słyszalny jest identycznie zarówno na ciepłym jak i na zimnym silniku. Najbardziej wyczuwalny jest ten dźwięk w kabinie, równomiernie zwiększający się z obrotami silnika. Po otwarciu pokrywy silnika ciężko jest zlokalizować ten dźwięk z którego punktu pochodzi. Mam stetoskop lekarski, po osłuchaniu całego silnika ciężko mi jest jednocześnie określić źródło tych niemiłych dźwięków. Auto kupiłem niecały miesiąc temu, wydaje mi sie że po wymianie oleju i rozrządu tykający hałas zwiększył się. Oliwa to mobil 10w40, przebieg 232 tyś, wygląda na całkiem rzeczywisty. Jeździłem po kilku znajomych warsztatach, każdy ma inną teorię, inni mówią że to tak ma być bo to diesel - jednak z tym się nie zgodzę bo słyszałem identyczny silnik w innym autku i chodzi zdecydowanie bardziej cicho i miękko. Osobiście obstawiam popychacze jednak naczytałem się wiele postów na tym forum o tym że w wielu przypadkach po ich wymianie problem pozostał nadal nie rozwiązany.
Nie wiem czy ma to jakiś związek z tykaniem, ale ostatnio zauważyłem ze podczas rozgrzewania się auta, słyszalne są pojedyncze dźwięki podobne do przeskoku iskry, lub tez strzelania rozgrzanego metalu. Ciężko mi to określić ale może jedno z drugim ma jakiś związek, dlatego proszę o pomoc i wszelkie podpowiedzi.
Nie wiem czy ma to jakiś związek z tykaniem, ale ostatnio zauważyłem ze podczas rozgrzewania się auta, słyszalne są pojedyncze dźwięki podobne do przeskoku iskry, lub tez strzelania rozgrzanego metalu. Ciężko mi to określić ale może jedno z drugim ma jakiś związek, dlatego proszę o pomoc i wszelkie podpowiedzi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 117 gości