Czujnik ciśnienia oleju - problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

guciu69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn kwie 18, 2005 22:27
Lokalizacja: Wronki

Czujnik ciśnienia oleju - problem

Post autor: guciu69 » ndz mar 19, 2006 14:45

Witam,

problem zaczął się się kiedy jadąc zapiszczała i zaświeciła się kantrolka od oleju /zaświeciła sie tylko raz/. Okazało się że leci olej przy czujniku ciśnienia oleju przy fastonie. Wymieniłem czujnik /kosztował mnie 15 złotych/ przestał lecieć olej ale teraz jak jade to po przejechaniu około 30km zaswieci się kontrolka oleju ale tylko mrugnie i jest ok. Co to może być?

Pomocy.

Pozdrawiam



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz mar 19, 2006 16:19

guciu69 pisze:Co to może być?
może być czujnik wadliwy.Jakiej firmy? bo cos on tani.



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » ndz mar 19, 2006 16:23

To normalna cena za czujnik. Też tyle dałem i działa OK co wcale nie znaczy że czujnik nie może być wadliwy.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » ndz mar 19, 2006 20:32

ja mam podobny problem jak silnik sie rozgrzeje i jade na ok 2000obr to zacxzyna piszczec kontrolka wystarczy przyspieszyc do 2100 i przestaje mysle ze to bedzie kontrolka cisnienia bo olej wymieniłem z filtrem jakims niemieckim wiec mysle ze to tylko moze byc wina czujnika
sproboj moze ustalic po dobrym rozgrzaniu silnika w jakim przedziale piszczy bo moze to tak jak u mnie po prostu zje**** czujnik



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pn mar 20, 2006 02:58

Zadziwia mnie myślenie życzeniowe co niektórych ludzi :) Wydaje ci się że to czujnik oleju w zasadzie nie wiadomo dlaczego (pewnie dlatego że jest to tania awaria) a pod koniec zdania jesteś już pewien że to czujnik oleju :rotfl: Obyś się nie zdziwił po wskazaniach manometru na pomiarze ciśnienia z rozgrzanym silnikeim.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » pn mar 20, 2006 09:32

hahah no tak nigdy nie mozna byc pewnym ale cisnienie miałem mierzone wiec o to jestem pewien :smoke:



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pn mar 20, 2006 09:49

I ciśnienie przy 2000-2100 rpm było prawidłowe czy zbliżało się już do minimum normy ? Na pewno mierzyli ci to na w pełni nagrzanym silniku ?


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn mar 20, 2006 11:04

Pewnie czujnik EPSa, są one do d>>>. Ja kupuję czujniki z intermotoru. Ostatnio na forum są problemy z kontrolką bo filtry filtrona są lipne. Spróbuj zmienić filtr na knehta.



marek_1951
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 14:04
Lokalizacja: radków

Post autor: marek_1951 » wt mar 21, 2006 02:14

umnie tez to sie dzialo jak sie szcotki w alternatorze zaczely konczyc to zegary wariowaly, wymienilem i jak reka odja.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 478 gości